بروز رسانی سامانه جامع بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون

سامانه جامع بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون با امکانات بیشتر برای بهره مندی مشتریان بانک در دسترس است.

سامانه جامع بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون به آدرس vb.ttbank.ir سرویس مبتنی بر وب است که مشتریان با سیستم عامل ios و اندروید، امکان استفاده از خدمات متنوع بانکداری از قبیل مشاهده موجودی، گردش، انتقال و تراکنش ها را دارند.

بروز رسانی سامانه جامع بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون

شیوه‌ ورود به سیستم بانکداری اینترنتی بانک توسعه تعاون شامل رمز ثابت و شناسایی دو عاملی (SMS) است و کاربران جهت فعال سازی هر یک از روش های ورود به سیستم بانکداری اینترنتی، باید به شعبه مراجعه نموده و رمز ثابت مخصوص به آن روش شناسایی را دریافت کنند.

در قسمت خدمات سپرده ؛ منوهای سپرده های من، گردش سپرده، مدیریت کارتابل سپرده مشترک قابل بهره برداری است.
به بیانی کاملتر امکان مشاهده لیست سپرده‌های قرض الحسنه، بلند مدت وکوتاه مدت، به همراه اطلاعات آنها نظیر شماره سپرده و موجودی سپرده، وجود دارد. در گردش سپرده، امکان مشاهده صورتحساب سپرده‌های خود، بر اساس تاریخ یا تعداد تراکنش آخر وجود دارد.

درباره مدیریت کارتابل سپرده مشترک می توان گفت در بانکداری مجازی امکان انتقال وجه از حساب‌های مشترکی که برداشت از آن، نیازمند بیش از یک امضا یا مهر شرکت است فراهم گردیده است، جهت بهره مندی از این خدمت هر یک از امضاءداران می‌بایست با مراجعه به یکی از شعبه های بانک توسعه تعاون فرم قرارداد مربوطه را تکمیل نمایند.

جهت انجام برخی عملیات بر روی سپرده مشترک از جمله انتقال وجه، انتقال وجه گروهی، ثبت پایا، ابتدا درخواست را برای دیگر مشتریان مشترک در این سپرده به بخش کارتابل آنها ارسال گردد، این درخواست‌ها در صورت تایید و به امضاء رسیدن امضاءدارن حساب مشترک در بخش مدیریت کارتابل سپرده مشترک و حقوقی، عملیاتی و انجام خواهد شد.

و در قسمت خدمات کارت؛ با منوهای کارتهای من، مسدودی کارت، پرداخت قبض از کارت، تغییر سپرده های کارت، در قسمت انتقال وجه با منوی انتقال وجه هوشمند و در قسمت گزارش ها با گزارش پایا/ساتنا و گزارش تراکنش های کارت در دسترس است.

همچنین منوی تسهیلات نیز در دسترس کاربران قرار دارد و در تسهیلات و در تسهیلات من و پرداخت اقساط ؛ لیست تسهیلات دربافتی نمایش داده می‌شود و می‌توان لیست اقساط آن را مشاهده و پرداخت نمود.در بخش پرداخت قسط دیگران ،امکان پرداخت اقساط دیگران با داشتن شماره تسهیلات وجود دارد .

مشتری در قسمت خدمات چک می تواند چک های واگذار شده، چک های صادر شده ، درخواست صدور دسته چک و لیست درخواست های صدور دسته چک را مشاهده نموده و اسیتفاده نماید. جهت نمایش چک های واگذار شده می بایست اطلاعات شامل سپرده ذینفع، شماره چک، محدوده مبلغ چک، محدوده تاریخ چک، وضعیت چک، نام بانک متعهد و در نهایت محدوده تاریخ واگذاری چک را وارد نموده و سپس بروی جستجو کلیک نمایید.

برای ثبت درخواست صدور دسته چک خود می‌توانید اطلاعات مربوط به فیلدها شامل شعبه عامل، سپرده متعهد چک، تعداد برگ را تکمیل نمایید.همچنین مشتری پس از ثبت درخواست باید به شعبه عامل مراجعه نماید.

جهت عملیات انتقال وجه مستمر از منوی انتقال وجه / انتقال وجه هوشمند گزینه انتقا وجه مستمر انتخاب می گردد و با توجه به منوی باز شده جهت انجام عملیات ، مبلغ و بازه زمانی انتخاب و ثبت می گردد.

در بخش مدیریت دفترچه این امکان فراهم شده است تا جهت سهولت کاربر، شماره سپرده، شماره شبا و یا شماره کارت‌هایی که معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرد در دفترچه کارت و سپرده ثبت نموده و نام دلخواهی به هر یک اختصاص دهید.

منبع بانک توسعه تعاون
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.