اولین رزرو هتلی خارج از کشور در لاماسو

به دنبال تثبیت شرایط شیوع کرونا و واکسیناسیون حداکثری در کشور و پس از گسترش فعالیت پلتفرم لاماسو در زمینه گردشگری کشور، حال نوبت به خارج از کشور رسیده و اولین رزرو هتلی لاماسو در ترکیه اتفاق افتاد.

پس از چند مرحله گفتمان و مذاکرات با هتل‌های خارجی، نخستین رزرو هتل خارجی در ترکیه از طریق آژانس علی‌بابا کلید خورد.

ترکیه، خانه اولین هتل‌های خارجی پاد

در همین حین مذاکرات با تعدادی شرکت دیگر نیز ادامه دارد و روند رزرو هتل‌های ترکیه دنباله‌دار خواهد بود. لاماسو در نظر دارد تا پایان سال جاری به بیشتر از ۵۰ هتل خارج از کشور متصل باشد.

علاوه بر این به‌زودی سرویس تبدیل نرخ ارز نیز از طریق پلتفرم لاماسو فراهم خواهد شد؛ به این معنا که هتل‌های داخلی و خارجی می‌توانند اساس قیمت‌گذاری را به شکل ارزی انجام دهند و آژانس‌ها، بدون نیاز به فرایندهای دستی تبدیل نرخ ارز، بتوانند به فروش هتل به قیمت معادل ریالی بپردازند و هتل هم از سوی دیگر، بدون دغدغه به فروش خدمات خود بپردازد.

به این ترتیب، سرویس لاماسو از این پس شامل هتل‌های خارجی، هتل‌های ایرانی و آژانس‌های داخلی خواهد بود و در نظر دارد در آینده به برخی از آژانس‌های ایرانی ترکیه نیز متصل شود.

گفتنی است «لاماسو» بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی در ایران است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند.

راهکار لاماسو، استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط سرزمین هوشمند پاد است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی بدان حس می‌شود. با استفاده از این راهکار، استفاده نیروی انسانی به حداقل رسیده که سبب افزایش دقت و سرعت، با کاهش بار کاری نیروی انسانی می‌شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس www.lamasoo.ir مراجعه نمایید.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

اولین رزرو هتلی خارج از کشور در لاماسو

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.