با اسنپ‌پی؛ الان بخر، بعدا پرداخت کن!

اسنپ‌پی اولین ارائه‌دهنده سرویس"الان بخر، بعدا پرداخت کن" در ایران با نام “سرویس اعتباری” است که ارائه این سرویس را با هدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۹۹ آغاز کرد.

سرویس “الان بخر، بعدا پرداخت کن” که به اختصار BNPL نامیده می‌شود، یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به‌خصوص بین نسل جوان دارد.  ارائه این سرویس توسط اسنپ‌پی، نقطه عطفی در صنعت پرداخت و ارائه اعتبار خرد در ایران بود که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.

با استفاده از روش پرداخت اسنپ‌پی، کاربران می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در لحظه خرید و دریافت کنند و هزینه آن را بعدا پرداخت کنند. در حال حاضر اسنپ‌پی برای خدمات مختلف اسنپ از جمله درخواســت خودرو و موتور و پیک، ســفارش غذا، ســفارش از ســوپرمارکت و هایپراســتار، پزشک و مشاوره و ســفارش از داروخانه فعال اســت و به زودی امکان استفاده از این سرویس بر روی محصولات و خدمات متنوع‌تری فراهم می‌شود.

اعتبار اسنپ‌پی، بدون نیاز به ضامن

برای فعال‌سازی اعتبار اسنپ‌پی به هیچ وثیقه و ضامنی احتیاج نیست و تخصیص این اعتبار صرفا مبتنی بر اعتبار کاربران نزد اسنپ‌پی است. اعتبار اسنپ‌پی به صورت آنی و غیرحضوری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و بلافاصله قابل استفاده است.

اسنپ‌پی دو نوع اعتبار به کاربرانش ارائه می‌دهد: اعتبار ماهانه و اعتبار اقساطی. با استفاده از اعتبار ماهانه، کاربران می‌توانند در طول ماه از خدمات مختلف استفاده کنند و هزینه آن را در انتهای ماه پرداخت کنند. با اعتبار اقساطی، کاربران می‌توانند خریدهای خود را انجام دهند و هزینه آن را در چهار قسط ماهانه پرداخت کنند.

خرید با خیال راحت با اسنپ‌پی

کاربران با استفاده از اسنپ‌پی می‌توانند بدون نیاز به اتصال به اینترنت و درگاه بانک و وارد کردن رمز دوم، تنها با یک کلیک خرید خود را سریع و راحت انجام دهند و درگیر مشکلات پرداخت آنلاین و آفلاین مانند عدم دریافت رمز دوم یا عدم همراه داشتن پول نقد نشوند.

علاوه بر این می‌توانند مدیریت بهتری روی موجودی حساب خود داشته باشند و آن را برای پرداخت‌های با اهمیت بالاتر تا زمان بازپرداخت ذخیره کنند. استفاده از اسنپ‌پی کمک می‌کند تا از تاثیر تورم بر قیمت محصولات حتی‌المکان جلوگیری شود و هزینه محصولات در آینده با همان قیمت قبلی محاسبه شود و باعث افزایش قدرت خرید کاربران می‌شود.

اسنپ‌پی برای بیش از ۵ میلیون کاربر

در حال حاضر اسنپ‌پی برای بیش از ۵ میلیون نفر از کاربران سوپر اپلیکیشن اسنپ فعال شده است. این کاربران با اعتبار مشخصی که در ابتدای ماه به آن‌ها تخصیص داده می‌شود، می‌توانند از خدمات مختلف اسنپ استفاده کرده و هزینه‌ی آن را در آخر ماه پرداخت کنند.

نحوه فعال‌سازی اسنپ‌پی

برای فعال‌سازی اسنپ‌پی کافی‌ست وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید و روی آیکون سرویس اعتباری بزنید. در صفحه سرویس اعتباری، کدملی خود را وارد کنید و سپس دکمه فعال‌سازی را بزنید. پس از انجام بررسی‌ها، وضعیت درخواست‌تان به شما اطلاع داده می‌شود.

با اسنپ‌پی؛ الان بخر، بعدا پرداخت کن!

اسنپ‌پی برای کسب‌وکارها

کسب‌وکارها می‌توانند با پذیرفتن اسنپ‌پی به عنوان یکی از روش‌های پرداخت از مزایای استفاده از این سرویس از جمله  افزایش فروش، افزایش تعداد مشتریان جدید، افزایش تعداد دفعات خرید مشتریان، افزایش مبلغ خرید مشتریان و افزایش تعداد مشتریان وفادار بهره‌مند شوند.

اسنپ‌پی برای پیاده‌سازی این روش پرداخت به کسب و کارها امکاناتی را ارائه می‌دهد. این امکانات شامل فراهم شدن خرید اعتباری بدون نیاز به تامین مالی و بدون ریسک عدم بازپرداخت بدهی توسط پذیرنده، تسویه مبالغ خریدهای اعتباری با پذیرنده در مدت زمان کوتاه و پیاده‌سازی درگاه پرداخت اسنپ‌پی در زمانی کوتاه می‌باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.