حلقه هوشمند جایگزین کیف پول

شرکتهای ایتوچو کورپ، میتسوبیشی یو اف جی فایننشیال گروه و سایر شرکتهای ژاپنی در حلقه هوشمند "اورینگ" (Evering) که مجهز به تراشه است و می‌تواند به عنوان کیف پول و کلید عمل کند، سرمایه گذاری می‌کنند.

حلقه اورینگ مورد حمایت شرکت سلامت و زیبایی ژاپنی MTG Co قرار دارد. این شرکت سال گذشته با شرکت ویزا قراردادی بست و فروش این حلقه هوشمند که حدود ۲۰ هزار ین (۱۵۸ دلار) شامل مالیات، هزینه دارد را در ژاپن آغاز کرد.

فروشندگان در سرتاسر جهان به دنبال راه‌هایی برای راحت کردن خرید و پرداخت پول بدون تماس با هیچ دستگاهی هستند و اورینگ و MTG امیدوارند حلقه هوشمند آنها طرفدارانی پیدا کند. این گجت که مانند حلقه، به انگشت انداخته می شود، به افراد اجازه می دهد اعمالی مانند باز و بسته کردن درها و همچنین پرداخت پول مواد خوراکی در فروشگاه‌ها را انجام دهند.

شرکت MTG در اظهارنامه بورسی اعلام کرد در حال تامین یک میلیارد ین از سرمایه گذاران است. به گفته منابع آگاه، بیش از ده‌ها سرمایه گذار در فاینانس برای اورینگ که ممکن است نهایتا وارد بورس شود، مشارکت کرده اند. حامیان احتمالی شامل شرکتهای دایوا هاوس اینداستری و توپان هستند.

در حالی که نماینده شرکت MTG حاضر نشد در این باره اظهارنظر کند اما شرکت ایتوچو و دایوا هاوس تایید کردند که در تامین مالی اورینگ مشارکت کرده‌اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، پاندمی کووید ۱۹ باعث شد پرداختهای بدون تماس، به متودهای محبوب‌تری برای خرید تبدیل شوند. کاربران اورینگ می‌توانند با نگه داشتن حلقه به روی پایانه پرداخت، پول کالاها را پرداخت کنند. این حلقه ضد آب است و نیازی به شارژ شدن ندارد و به یک کارت اعتباری مرتبط است و سوابق پرداخت با این حلقه، از طریق تلفنهای هوشمند قابل دسترس است.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.