مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داده ورزی سداد برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1400 برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داده ورزی سداد به ریاست ابوالفضل نجارزاده، مشاور عالی مدیر عامل بانک ملی ایران و با حضور علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیران ارشد بانک ملی ایران، نماینده سهامداران، هیات مدیره، مدیرعامل، بازرسین، حسابرسان، معاونین و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد.

به استناد گزارش سازمان حسابرسی، صورت های مالی و عملکرد شرکت سداد در سال مالی 1400 نیز به تائید و تصویب مجمع عمومی عادی شرکت رسید.

در این جلسه که روز دوشنبه 16 خردادماه 1401 برگزار شد، دکتر فرهاد فائز، مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، ضمن ارائه گزارش اقدامات شرکت در سال گذشته، از همراهی و مساعدت‌های هیات مدیره و تلاش تمامی همکاران در نیل به اهداف و ماموریت شرکت تشکر کرد.

در ادامه،  نجارزاده با تاکید به اهمیت بررسی و آسیب‌شناسی مشکلات پرسنلی در شرکت‌های فناوری اطلاعات، از مدیران عامل شرکت‌ها خواست تا با توجه ویژه به این امر، مانع خروج نخبگان و متخصصین در مجموعه بانک ملی ایران شوند. ایشان افزایش حس تعلق و وفاداری را لازمه این امر دانست.

 علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران، با قدردانی از زحمات و رویکردهای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، افق پیش‌روی این شرکت را روشن توصیف کرد. ایشان ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت داده‌ورزی سداد به همه همکاران، آن را مقارن با تحولی در نگرش‌ها و برنامه‌های هلدینگ داده‌ورزی سداد دانست.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، سداد را یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین شرکت‌های بانک ملی و مجموعه فناوری اطلاعات معرفی کرد که با نیروهای جوان و متخصص و با داشتن استراتژی‌های فناورانه و توسعه نوآوری با سرعت در حال پیشرفت است.

 ماهیار با بیان این که بانک ملی ایران حمایت خود را از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ داده‌ورزی سداد افزایش داده‌است، تصریح کرد که در مقابل بانک نیز انتظار دارد همکاران در این مجموعه‌ها تمام توانایی و توجه خود را در راستای اعتلای دانش و فناوری اطلاعات به کار بندند. به علاوه شرکت داده‌ورزی سداد و شرکت‌های فارس، پارس و پرداخت الکترونیک سداد نیز می‌بایست بکوشند به انتظارات بانک ملی ایران با بیش از 3 هزار شعبه فعال و بزرگ‌ترین سیستم دستگاه‌های نوین بانکی جامه عمل بپوشانند.

ایشان خاطرنشان کرد یکی از مهم‌ترین اهداف بانک ملی ایران در سال 1401، توسعه و تحول دیجیتال بانک ملی و نئوبانک با محوریت هلدینگ سداد است. پیرو دستور مدیریت محترم عامل بانک ملی ایران، در واگذاری پروژهها، اولویت با ظرفیت‌های داخلی بانک است. همچنین از مجموعه سداد خواست تا توجه ویژه‌ای به بحث ارتقاء جایگاه سداد در میان شرکت‌های فناوری اطلاعات داشته باشند.

در ادامه و پس از ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی از سوی مجمع مورد تایید قرار گرفت. در پایان نیز اهداف و برنامه‌های پیش روی شرکت ارائه و توسط حاضران بررسی شدند.

منبع سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.