از شغل‌های مدنظر آسان پرداخت تا چالش‌های‌ منابع انسانی

جذب نیروی فنی در حوزه شبکه و زیرساخت و همچین توسعه نرم افزار ، توسعه محصول، مدیریت منابع انسانی و کنترل پروژه از مهمترین عنوان‌های شغلی مدنظر آسان پرداخت در حال حاضر است.

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران، هفته گذشته با همکاری مجموعه ایران‌تلنت برگزار شد. این نمایشگاه با هدف تسهیل استخدام و اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه تشکیل شده و در نظر دارد با ایجاد فضایی برای حضور صنایع و شرکت‌های مختلف درون دانشگاه، در مسیر نزدیک کردن دانشگاه و صنعت گام بردارد.

در این دوره از نمایشگاه کار، برخی از شرکت‌های شناخته‌شده همچون مجموعه آسان‌پرداخت (آپ) حضور داشتند و به ارائه فرصت‌های شغلی خود و ایجاد ارتباط با دانشجویان علاقه‌مند پرداختند. به همین منظور ما در عصربانک، گفت و گوی کوتاهی با خانم مهدی، مدیر عملیات منابع انسانی آسان پرداخت درباره موضوعات مرتبط به منابع انسانی این شرکت انجام دادیم.

مهدی در ابتدا گفت:« شرکت آسان پرداخت به عنوان یکی از پیشروترین و شناخته شده­‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت بطور مستقیم بالغ بر ۷۰۰ نفر و با احتساب نمایندگی های سراسر کشور بالغ بر ۴ هزار نفر نیروی انسانی دارد.

از شغل‌های مدنظر آسان پرداخت تا چالش‌های‌ منابع انسانی

نیروهای این مجموعه در دو دسته کلی صف و ستاد و در ۵ معاونت و ۵۰ نمایندگی مشغول فعالیت هستند.»

هدف آسان پرداخت از حضور در نمایشگاه کار

مدیر عملیات منابع انسانی آپ خاطر نشان کرد: «اصلی ترین هدف آسان پرداخت برای حضور در نمایشگاه کار ایران فراهم کردن شرایط جهت تسهیل ارتباط دانشجویان و کارآموزان با شرکت آسان پرداخت و جذب نیروی با استعداد و کارآموز است.

مهارت‌های مورد نیاز پشتیبان‌های حوزه کارتخوان

او افزود:« تعداد پشتیبانان این شرکت نیز در سراسر کشور بیش از ۳ هزار نفر است. نیروهای پشتیبان حوزه کارتخوان علاوه بر توانایی تعامل مناسب با مشتری باید روحیه سخت‌کوشی و پاسخگویی داشته باشند. این نیروها علاوه بر دانش اولیه فنی برای راه اندازی و رسیدگی به مشکلات اولیه دستگاه ها باید مشکلات فنی و غیرفنی را به دفاتر همکار منطقه‌ای و دفتر مرکزی منعکس کنند.»

عنوان‌های شغلی مدنظر آسان پرداخت

مدیر عملیات منابع انسانی درباره نیروهای مورد نیاز شرکت گفت:«جذب نیروی فنی در حوزه شبکه و زیرساخت و همچین توسعه نرم افزار ، توسعه محصول، مدیریت منابع انسانی و کنترل پروژه از مهمترین عنوان‌های شغلی مدنظر آسان پرداخت در حال حاضر است.»

چالش های منابع انسانی

مهدی در پایان با اشاره به عمده ترین چالش های منابع انسانی گفت: «عمده ترین چالش منابع انسانی، مهاجرت افراد نخبه و کلیدی است که البته این روزها چالش بسیاری از شرکت هاست.»

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.