سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)، پاسخی به چالش‌های ارتباطی کسب‌وکارها

موبایل سازمانی ایرانسل راهکاری است که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل فعال می‌شود. مدیران و کارکنان می‌توانند با پیاده‌سازی این سرویس در هر نقطه با یکدیگر در ارتباط باشند و از تمامی امکانات تلفن داخلی بر روی تلفن همراه خود بهره‌مند شوند.

سازمانی بزرگ را در نظر بگیرید که در آن تعداد زیادی از کارمندان مشغول به کار هستند. تصور کنید که این تعداد کارمند در مناطق مختلفی از شهر و در شعبه‌های مختلف پراکنده‌اند یا در مناطق غیرشهری کار می‌کنند. به نظر شما چه راهی برای برقراری ارتباطی پایدار و باکیفیت میان پرسنل این نوع کسب‌وکارها وجود دارد؟ چگونه کارکنانی که در خارج از محدوده شهر یا مناطق کوهستانی فعالیت دارند، می‌توانند با یکدیگر و همچنین با دفتر مرکزی خود در ارتباط باشند؟

این‌ها مسائلی هستند که بسیاری از کسب‌وکارها با آن‌ها مواجه‌اند و یافتن راه‌حلی مناسب برای آن‌، از دغدغه‌های مهم این سازمان‌ها به شمار می‌آید. آن‌ها معمولاً به دنبال راهکاری هستند که بتواند در شرایط جغرافیایی سخت یا در محوطه‌های کاری بزرگ امکان ارتباطی پایدار و باکیفیت را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

یکی از مجموعه‌هایی که به این دل‌مشغولی توجه و راه‌حلی برای آن طراحی و اجرا کرده، راهکارهای سازمانی ایرانسل است. راهکارهای سازمانی با بررسی نیازهای کسب‌وکارهای کشور، موبایل سازمانی (MVPN) خود را طراحی و اجرا کرده است. این سرویس در صنایع گوناگونی از جمله صنعت درمان، بانکداری، کشاورزی، نفت‌ و پتروشیمی، برق و… توانسته سازمان‌ها را در زمینه برقراری ارتباطات درون‌سازمانی یاری کند.

اما این راهکار چیست و دقیقاً چه ارزش افزوده‌ای برای سازمان‌ها دارد؟ در ادامه با پاسخ به این سؤال شما را برای آشنایی بیشتر با این سرویس همراهی می‌کنیم.

سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

موبایل سازمانی ایرانسل راهکاری است که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل فعال می‌شود. مدیران و کارکنان می‌توانند با پیاده‌سازی این سرویس در هر نقطه با یکدیگر در ارتباط باشند و از تمامی امکانات تلفن داخلی بر روی تلفن همراه خود بهره‌مند شوند.  به کمک این راهکار، شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغ آبونمان ماهیانه به ازای هر سیم‌کارت، امکان مکالمه‌های رایگان و نامحدود را در اختیار پرسنل خود قرار دهند.

در این سرویس، سازمان‌ها می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی بر میزان مصرف سیم‌کارت‌های شرکت، جزئیات صورت‌حساب‌ها و پرداخت‌ها نظارت داشته باشند و عملیات خرید بسته افزایشی و دریافت صورت‌حساب را انجام دهند.

فرض کنید در شرکتی کار می‌کنید که از سرویس MVPN استفاده می‌کند. شما در این مجموعه می‌توانید سیم‌کارت سازمانی ایرانسل را بر روی گوشی همراه خود، یا گوشی همراهی که از طرف شرکت در اختیار شما قرار می‌گیرد نصب کنید و در زمان حضور در شرکت  و زمانی که بیرون از شرکت هستید، بدون پرداخت هزینه با مدیران و همکاران خود تماس بگیرید.

از سویی، در هر نقطه‌ای که تحت پوشش‌دهی شبکه ایرانسل باشد، می‌توانید تماسی باکیفیت و بدون قطع و وصلی را تجربه کنید. برای مثال در بسیاری از مناطق کوهستانی اطراف تهران، که مشکل آنتن‌دهی موبایل دارند، به‌راحتی می‌توانید با موبایل سازمانی ایرانسل  تماس برقرار کنید و با همکاران خود در ارتباط باشید.

نمونه عینی این موضوع  بیمارستان مسیح دانشوری است که به دلیل قرار داشتن در منطقه کوهستانی دارآباد تهران، با مسئله پوشش‌دهی ضعیف شبکه موبایل مواجه بود. اما مسئولان این بیمارستان، با خرید ۲۸۰ سیم‌کارت سازمانی ایرانسل، سرویس موبایل سازمانی را پیاده‌سازی کردند و توانستند کیفیت ارتباطات درون‌سازمانی خود را  تا حد مطلوبی ارتقا دهند.

اما مزایای موبایل سازمانی به این موارد محدود نمی‌شود، با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این سرویس را بررسی کنیم.

 سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

مزایای موبایل سازمانی ایرانسل

  • کاهش هزینه‌های تماس

همان‌طور که اشاره کردیم، در این سرویس، با پرداخت مبلغ آبونمان ماهیانه به ازای هر سیم‌کارت، برقراری تماس‌های تلفنی برای کارکنان رایگان و نامحدود است. البته در این روش، سازمان‌ها می‌توانند برای مکالمات درون‌گروهی خود از تخفیف‌ نیز بهره‌مند شوند.

  • افزایش سرعت تماس‌ با استفاده از شماره‌های کوتاه و سریالی

با فعال شدن سرویس موبایل سازمانی، هر کارمند یک کد کوتاه ۳ یا ۴ رقمی (مثل شماره داخلی) دریافت  و در کوتاه‌ترین زمان این کدها را شماره‌گیری کند. با این روش، ارتباطات درون‌سازمانی با سرعت بیشتر انجام می‌شود. در ضمن، این کدها به صورت سریالی به هر شرکت اختصاص داده می‌شود. در نتیجه به خاطر سپردن آن‌ها برای کارکنان آسان است.

  • امکان افزودن سیم‌کارت فعلی کارکنان به شبکه موبایل سازمانی

در این سرویس، کارکنان این امکان را دارند که سیم‌کارت‌های شخصی  خود را به شبکه داخلی اضافه کنند و با شماره خود از کلیه امکانات و شرایط خدمات موبایل سازمانی بهره‌مند شوند.

  • امکان تهیه بسته‌های اینترنت سازمانی بر بستر MVPN

سرویس موبایل سازمانی همچنین این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد که بتوانند بسته‌های اینترنت را برروی سیم‌کارت‌های سازمانی فعال کنند. طبق گزارش مدیران شرکت توسعه و نوآوری بانک شهر،  وجود این بسته‌های اینترنتی، به‌خصوص در دوران دورکاری سبب می‌شود دغدغه‌های کارکنان بابت هزینه‌، کیفیت و پایداری اینترنت در خارج از شرکت به حداقل برسد.

  • پشتیبانی قوی

یکی از ویژگی‌های بارز سرویس موبایل سازمانی ایرانسل پشتیبانی قوی آن است که سبب می‌شود سازمان‌ها بتوانند در هر زمان از شبانه‌روز مسائل و سؤالات خود را با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند و راه‌حل مشکل خود را پیدا کنند.

چنان که در تجربیات شرکت‌ها و مجموعه‌های صنعتی دیدیم، موبایل سازمانی ایرانسل تا به امروز، توانسته به خوبی نیازهای کسب‌وکارها را در زمینه ارتباطات درون‌سازمانی برآورده کند. تجربه سازمان‌هایی مثل شرکت توسعه و نوآوری شهر هم این موضوع را تأیید می‌کند.

اگر شما هم به فکر ارتقای سطح کیفیت ارتباطات سازمانی کارکنان کسب‌وکار خود هستید، با مراجعه به وب سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل با این راهکار  بیشتر آشنا شوید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.