ارائه پرداخت‌های BNPL توسط PayPal

در بیانیه‌ای مطبوعاتی PayPal اعلام کرد: این شرکت پیشگام پرداخت‌های دیجیتال، یک گزینه پرداخت ماهانه جدید را معرفی کرده که به کاربران مدت زمان طولانی‌تری برای پرداخت خریدهای بزرگ‌تر می‌دهد.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ مشتریان می‌توانند از خدمات ماهانه جدید BNPL در میلیون‌ها خرده فروشی استفاده کنند.

پرداخت ماهانه، روشی جدید برای مشتریانی با خریدهای بزرگ بین 199 تا 10000 دلار است و به آنها امکان می‌دهد با اولین پرداخت، کل هزینه را به پرداخت‌های ماهانه در یک دوره 6 تا 24 ماهه تقسیم کنند.

گزینه جدید تامین مالی ماهانه PayPal در حوزه BNPL توسعه یافته است و در حال حاضر شامل گزینه‌ای برای پرداخت در چهار قسط است. این شرکت گفت که حدود 22 میلیون مشتری پی پال در سال گذشته از “گزینه‌های پرداخت انعطاف پذیر” آن استفاده کردند.

ارائه پرداخت‌های BNPL توسط PayPal

تأمین مالی ماهانه جدید BNPL از طریق  WebBank، بعنوان یک بانک تحت بیمه FDIC مستقر در سالت لیک سیتی ارائه خواهد شد و منوط به تأیید اعتبار خواهد بود. در گذشته، پی پال با بانک‌های دیگر نیز ارتباط برقرار کرده تا تامین مالی BNPL خود را ارائه دهد. برای مثال، تامین مالی اعتباری PayPal توسط Synchrony Bank ارائه می‌شود که به یک حساب کارت اعتباری متصل است و به کاربران اجازه می‌دهد بلافاصله یا در طول زمان برای خرید پرداخت کنند.

با بدتر شدن شرایط اقتصاد کلان ایالات متحده، از جمله تورم فزاینده، پی پال تامین مالی BNPL خود را گسترش می‌دهد زیرا در این شرایط اقتصادی کاربران بیشتری برای پوشش هزینه‌های خود به اعتبار نیاز دارند، اما همین عوامل نیز پتانسیل معوقات و نکول‌های مصرف کننده را افزایش می‌دهد.

پی پال مشتاق است خدمات خود را ارتقا دهد، زیرا به دنبال رقابت بهتر با تعداد زیادی از فین‌تک‌های جوان است که وارد زمین پرداخت خود می‌شوند. به طور خاص، تعداد زیادی از شرکت‌های جدید وجود دارند که گزینه‌های مختلف BNPL را ارائه می‌دهند، اما بیشتر آن شرکت‌ها هنوز سودی به دست نیاورده‌اند.

پی پال گفت که پیشنهاد جدید PayPal به نام Pay Monthly به صورت خودکار و رایگان در اختیار پذیرندگان قرار خواهد گرفت. به همین منظور پذیرندگان می‌توانند پیام‌هایی را اضافه کنند تا مشتریان در همان ابتدای خرید بدانند که گزینه‌ای برای تقسیم پرداخت‌ها در هنگام تسویه‌حساب خواهند داشت.

گرگ لیسیوسکی، معاون جهانی محصولات Pay Later PayPal گفت: «Pay Monthly مبتنی بر تعهد ما برای ارائه راه‌حل‌های پرداخت نوین است که به مشتریان امکان انتخاب می‌دهد تا اطمینان حاصل کنند که پرداخت با نیازها و  بودجه‌بندی آنها مطابقت دارد».

 

منبع paymentsdive
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.