خرید مطمئن و به‌صرفه با فروشگاه‌های متنوع همکار ازکی‌وام

در کشور ما دو شکل رایجی که برای خرید کالا یا خدمات وجود دارد، خرید به‌صورت نقدی و اینترنتی است. اما روش‌های دیگری در خرید مانند خرید اقساطی و خرید اعتباری نیز به جایگاه مناسبی رسیده‌اند که در شرایط اقتصادی حاضر این روش‌ها می‌توانند سود زیادی را نصیب مشتریان و فروشندگان کنند.

به گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، در این مطلب به مزایای خرید اعتباری از فروشگاه‌های ازکی‌وام اشاره شده است. همچنین به این موضوع پرداخته‌ایم که چه کالاها و خدماتی را می‌توانید از این فروشگاه‌ها به صورت اعتباری تهیه کنید؟

چرا خرید اعتباری به‌صرفه است؟

خرید اعتباری به این معنی است که بعد از خرید کالا، در مدت‌زمان مشخصی به شما مهلت داده می‌شود تا هزینه‌ خرید خود را بپردازید. در ازکی‌وام نیز این امکان وجود دارد که با دریافت اعتبار و خرید اقساطی از فروشگاه‌های مختلف، کالای موردنظر خود را زودتر تهیه کنید. در این روش تنها با پرداخت هزینه‌ای به‌عنوان هزینه عملیات، به میزان اعتبار دریافتی و نیاز خود از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام خرید می‌کنید و هزینه‌ آن را با توجه به نوع طرح انتخابی در بازه‌های بلندمدت ۶، ۹، ۱۲ و ۱۸ ماهه می‌پردازید.

در روزهایی که شرایط اقتصادی با تورم دست‌وپنجه نرم می‌کند و قیمت‌های کالاها دچار نوسان است، خرید اعتباری از‌طریق ازکی‌وام نسبت به دیگر روش‌های خرید، مزیت‌های زیادی دارد، ازجمله:

  • مقرون به صرفه‌بودن خرید
  • امکان مدیریت جریان نقدی
  • شفافیت در نحوه پرداخت
  • امکان اولویت‌بندی بهینه در انتخاب کالاهای ضروری
  • راحتی و سهولت در استفاده از خدمات اعتباری و دریافت کالا

خرید مطمئن و به‌صرفه با فروشگاه‌های متنوع همکار ازکی‌وام

ذکر این نکته ضروری است که تعداد خرید از فروشگاه‌های ازکی‌وام محدودیتی ندارد و شما از این امکان برخوردارید که سبد خرید خود را با اعتبار دریافتی‌تان از فروشگاه‌های مختلفی تکمیل کنید.

فرایند اعتباردهی از مرحله «ثبت‌نام در سایت و اعتبارسنجی» تا «خرید از فروشگاه‌ها» کاملا آنلاین است. شما تمامی مراحل دریافت اعتبار را در سایت ازکی‌وام بدون نیاز به مدارک یا شرایط خاصی مانند افتتاح حساب یا ارائه گردش حساب طی می‌کنید. بلکه با ارائه چک یا سفته الکترونیکی می‌توانید به میزان درخواستی خود اعتبار بگیرید و ازطریق آن از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام به‌صورت اعتباری خرید کنید.

نحوه خرید اعتباری ازطریق ازکی‌وام مانند دیگر خریدهای اینترنتی است؛ شما پس از انتخاب کالا یا کالاهای موردنظر خود وارد مرحله پرداخت می‌شوید. شما در این مرحله به‌جای انتخاب درگاه‌های معمول پرداخت، درگاه پرداخت اعتباری ازکی‌وام را انتخاب برمی‌گزینید. در ادامه وارد پنل کاربری خود در ازکی‌وام می‌شوید و فرایند خرید خود را کامل می‌کنید.

کدام کالا یا خدمات را می‌توانیم ازفروشگاه‌های متنوع همکار ازکی‌وام بخریم؟

ازکی‌وام سعی کرده تا با فروشگاه‌های متنوعی همکاری کند تا بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در اینجا به معرفی دسته‌بندی‌های مختلفی از فروشگاه‌هایی که با ازکی‌وام در حال همکاری هستند پرداخته‌ایم.

  • فروشگاه‌های لوازم خانگی

شاید به خرید اقساطی یخچال یا تلویزیون فکر کرده باشید یا اصلا قصد دارید جهیزیه خود را به‌صورت اقساطی بخرید. فروشگاه‌های همکار لوازم خانگی ازکی‌وام این امکان را برای شما فراهم کرده تا با انتخاب کالاهای مختلف و خرید به‌صورت اقساطی نیاز خود را رفع کنید. در این فروشگاه‌ها امکان خرید لوازم خانگی در برندهای متنوع وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید بدون ضامن و در اقساط بلندمدت ۱۲ یا ۱۸ ماهه از هر فروشگاهی به‌صورت اقساطی خرید کنید. حتی این امکان وجود دارد که با اعتبار دریافتی‌تان از چندین فروشگاه مختلف خرید خود را انجام دهید. خیالتان راحت، محدودیتی برای شما وجود ندارد.

لیست سایت‌های اینترنتی فروشگاه‌های لوازم خانگی در سایت ازکی‌وام موجود است که از مهم‌ترین این فروشگاه‌ها گلدیران و انتخاب (اسنووا، دوو و بُست) هستند.

  • فروشگاه‌های کالای دیجیتال

کالاهای دیجیتال امروزه ازجمله پرطرفدارترین کالاها برای یک زندگی راحت‌تر هستند. تصور زندگی بدون گوشی موبایل و لپ‌تاپ تقریبا غیرممکن شده است. از این رو فروشگاه‌های مختلفی برای فروش این نوع کالاها ایجاد شده‌اند. ازکی‌وام نیز باتوجه به احساس نیازی که برای خرید کالای دیجیتال وجود دارد، همکاری‌های خوبی با فروشگاه‌های معتبر این حوزه انجام داده است. لیست این فروشگاه‌ها را می‌توانید در سایت ازکی‌وام مشاهده کنید ولی به‌طور مثال می‌توان به دی‌جی‌لند، مقداد آی‌تی و کالاتیک اشاره کرد.

  • فروشگاه‌های کالاهای تخصصی

شاید دسته‌بندی شما در دسته کالای دیجیتال و لوازم خانگی قرار نگیرد. به‌عنوان مثال به‌دنبال لوازم ورزشی یا سازهای موسیقی باشید. حتی ممکن است به لوازم تخصصی‌تری مانند دوربین مداربسته یا دزدگیر اماکن نیاز داشته باشید. همه این موارد و موارد بیشتری را می‌توانید در دسته فروشگاه‌های کالاهای تخصصی بیابید. لیست این فروشگاه‌ها را نیز می‌توانید در سایت ازکی‌وام بخش فروشگاه‌ها مشاهده کنید.

  • بیمه با سفته الکترونیکی

ازکی‌وام در بخش اعتباردهی در دسته خدمات، امکان خرید اقساطی بیمه را فراهم کرده است. در این راهکار ازکی‌وام توانسته برای اولین بار شرایطی ویژه و آسان را برای خرید بیمه اقساطی ایجاد کند. شما درحال‌حاضر می‌توانید بیمه شخص ثالث خود را ازطریق سایت ازکی تنها با ارائه سفته الکترونیکی به‌صورت اقساطی خریداری کنید. در این راهکار بدون پرداخت کارمزد یا سود اقساط و تنها با وارد کردن اطلاعات هویتی خود و خرید سفته الکترونیکی می‌توانید در بازه زمانی ۹ ماهه اقساط خود را پرداخت کنید. همچنین فرایند دریافت بیمه‌نامه در این روش کاملا آنلاین است و صدور آن در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.