بهترین کیف پول‌های دیجیتالی سال ۲۰۲۲

دانیال خدابخش، مدیرمسئول عصربانک/ بهترین کیف پول دیجیتالی برای استفاده کدام است؟ انواع مختلفی از سیستم‌های مدیریت پول الکترونیکی وجود دارند: از «PayPal» گرفته تا «googlepay» ،«samsung pay» و«apple pay». برای پیداکردن کیف پول دیجیتال مناسب خود باید به نوع تلفن و اینکه چقدر امنیت نیاز دارید توجه کنید؛ مهم‌تر از همه آنکه کیف پول دیجیتال شما باید قابل اعتماد باشد.

 روابط عمومی ایران کیش: در یک دهه‌ی گذشته تنها افرادی از کیف پول استفاده می‌کردند که پول نقد یا کارت اعتباری داشتند. این روزها اما همه‌ی ما به کیف پول دیجیتالی نیاز داریم. کیف پول‌های دیجیتالی اطلاعات مهم برای خرید آنلاین و همچنین داده‌های مالی مانند شماره حساب بانکی را ذخیره می‌کنند. آن‌ها همچنین به شما اجازه می‌دهند بدون استفاده از کیف پول فیزیکی خود پرداخت‌هایتان را انجام دهید.

بهترین کیف پول‌های دیجیتالی

بهترین کیف پول دیجیتالی برای استفاده کدام است؟ انواع مختلفی از سیستم‌های مدیریت پول الکترونیکی وجود دارند: از «PayPal» گرفته تا «googlepay» ،«samsung pay» و«apple pay». برای پیداکردن کیف پول دیجیتال مناسب خود باید به نوع تلفن و اینکه چقدر امنیت نیاز دارید توجه کنید؛ مهم‌تر از همه آنکه کیف پول دیجیتال شما باید قابل اعتماد باشد.

چرا از کیف پول دیجیتال استفاده کنیم؟

دلایل مختلفی برای اینکه چرا باید از کیف پول دیجیتالی استفاده کنید وجود دارد؛ این دلایل از عامل راحتی تا افزایش ایمنی پولتان را شامل می‌شود.

امنیت: استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی امنیت اطلاعات شما را تضمین می‌کند.

سرعت: پرداخت با کارت اعتباری زمان زیادی می‌گیرد اما وقتی از کیف پول دیجیتالی خود استفاده می‌کنید، در عرض چند ثانیه می‌توانید پرداخت خود را انجام دهید.

مدیریت پول: کیف پول‌های دیجیتالی به شما اجازه می‌دهند تا به راحتی پول خود را مدیریت کنید.

تحرک: کیف پول دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد تا در هر جایی به کیف دیجیتال خود دسترسی داشته باشید.

PayPal «پی پال»

«پی پال» یکی از اولین کیف پول‌های دیجیتالی است که شکل گرفت و به پلتفرمی با کاربران بیشماری تبدیل شد. این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های خود را با بیش از ۲۵ واحد پول در سراسر جهان انجام دهند.

مشخصه‌ها

صرفه‌جویی در وقت و پول

«پی پال» در صورتی مجانی است که از طریق حساب بانکی خود به کیف پول دیجیتالتان پول ارسال کنید.

این نرم افزار همچنین روش پرداختی سریع برای کسانی که به کارت اعتباری دسترسی دارند ارائه می‌کند.

برنامه تلفن همراه آن یک رابط آسان دارد که دسترسی به رسیدها و هزینه‌ها را ساده می‌کند.

با «پی پال» زمان کمتری را با ابزار تکنولوژی صرف می‌کنید.

به سرعت می‌توانید پولی که لازم دارید را در هنگام فروش محصول یا خدمات خود به صورت آنلاین دریافت کنید.

«Exodus»

بهترین ویژگی در مورد «Exodus»، این است که طراحی ساده‌ای دارد. این کیف پول برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت بهتر است؛ همچنین بیش از ۲۰ رمزارز اصلی شامل بیتکوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال رایج را پشتیبانی می‌کند.

«Exodus» بهترین کیف پول موجود دیجیتال در سال ۱۴۰۱ است و در کمال تعجب این نرم‌افزار همه کاره کاملاً رایگان در دسترس قرار دارد!

سه دلیل اصلی وجود دارد که این برنامه را به بهترین کیف پول دیجیتال تبدیل کرده است. امنیت، تطبیق‌پذیری و پشتیبانی این نرم‌افزار در نوع خود عالی است.

امنیت: این شرکت اطلاعات خصوصی شما را بر روی ماشینی که هرگز به اینترنت متصل نشده است ذخیره می‌کند. بنابراین نمی‌توان آن را از راه دور مهار کرد. پس خطر هک کردن در اینجا نیز وجود ندارد.

تطبیق پذیری: شما می‌توانید رمزارزهای مختلفی را با این نرم‌افزار ذخیره کنید.

پشتیبانی: تیم خدمات مشتریان همیشه برای کمک به شما در دسترس است؛ حتی اگر به آن‌ها احتیاج نداشته باشید.

« Alipay»

تجسم بعدی کیف پول دیجیتالی، پلتفرم « Alipay» است. این سازمان یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد و به ۸۰.۰۰۰ فروشگاه درآسیا خدمات ارائه می‌دهد. « Alipay» یک مرکز ایده‌آل برای معاملات شخصی و تجاری با پلتفرم رمزنگاری منحصر به فردی است که لایه‌ی امنیتی بیشتری دارد.

مشخصه‌ها

حفاظت فوق‌العاده: «alipay» از سیستم رمزنگاری پیشرفته‌ای بهره می‌برد تا اطلاعات خصوصی کاربران را حفظ کند.

هزینه‌های پایین: هزینه‌های تراکنش با پلتفرم «alipay» به طور قابل‌توجهی کم‌تر از هزینه‌های بانک‌ها هستند (معمولا کم‌تر از یک درصد.)

پشتیبانی از مشتری: آن‌ها در هر زمان و هر جایی از مشتری پشتیبانی می‌کنند.

برنامه کاربردی تلفن همراه: شما می‌توانید در فروشگاه‌ها هزینه کنید، پول انتقال دهید، قبض‌ها را تسویه کنید و همه چیز را از طریق برنامه خود اجرا کنید.

پرداخت گوگل

کیف پول دیجیتالی گوگل، که آن را به نام «android pay» نیز می‌شناسند در چهل کشور با تکنولوژی «NFC» خدمات می‌دهد.

پرداخت گوگل با استفاده از شماره حساب اولیه دستگاه (DPAN) اطلاعات شما را از دسترسی‌های غیر مجاز به آن حفظ می‌کند. در واقع DPAN جایگزین شماره حساب اصلی شما برای حفاظت بیشتر می‌شود. پرداخت گوگل ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارد از جمله واریز وجوه به کیف پول دیجیتال فرد یا خرید در فروشگاه‌های شرکت و…

مشخصه‌ها

به راحتی از هر خرده‌فروشی می‌توانید خرید کنید

برای خانواده و دوستان خود به راحتی پول ارسال کنید

با پرداخت گوگل عادات خرج کردن خود را می‌توانید مشاهده کنید، این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در آینده پول بیشتری پس‌انداز کنید.

«Samsung Pay»

«سامسونگ پی» یک سرویس پرداخت موبایلی است که می‌توانید به جای پول نقد و کارت اعتباری از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار با استفاده از ترمینال‌های نوار مغناطیسی سنتی و پایانه‌های دارای «NFC» زندگی شما را آسان‌تر می کند.

امکانات

به راحتی در فروشگاه‌ها فقط با تلفن خود هزینه‌ها را پرداخت کنید، حتی اگر «NFC» فعال نباشد!

با «سامسونگ پی» برای خرید کافی است کارتی را که می‌خواهید استفاده کنید اسکن کرده و روی «خرید» ضربه بزنید.

همه کارت‌ها، کارت‌های عضویت، کارت‌های هدیه و برنامه‌های پاداش را در یک مکان ذخیره کنید.

با استفاده از «سامسونگ پی» می‌توانید پاداش دریافت کنید. این نرم‌افزار تا ۲٪ بازپرداخت نقدی تراکنش‌ها را به شما می‌دهد.

«فیس بوک پی»

«فیسبوک پی» یک کیف پول دیجیتالی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق فیس بوک، مسنجر، واتساپ و اینستاگرام پرداخت‌های مالی خود را انجام دهند.

فیس بوک با اطمینان از اینکه اطلاعات پرداخت شما با خریداران یا فروشندگان کالا به اشتراک گذاشته نمی‌شود، امنیت را در اولویت قرار می‌دهد. تمام ذخیره‌سازی داده‌ها برای تراکنش‌ها جدا از سایر اطلاعات حساب شما در فیس‌بوک است و اطلاعات در حین انتقال از طریق اتصال HTTPS رمزگذاری می‌شود. برای استفاده از خدمات آن‌ها فقط باید یک حساب داشته باشید که می‌تواند مستقیماً پول ارسال کند و کارت‌های نقدی/اعتباری را شارژ کند.

امکانات

با حساب فیسبوک خود یک کیف پول دیجیتال داشته باشید

بدون وارد کردن اطلاعات شخصی مانند گذرواژه، به صورت ایمن پرداخت‌هایتان را انجام دهید

امور مالی خود را کارآمد و مقرون به صرفه مدیریت کنید

کلمات پایانی

تعداد زیادی کیف پول دیجیتالی وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها بهترین را انتخاب کنید، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم‌گیری کمی تحقیق کنید. بهترین کیف پول آن است که متناسب با نیازهای شما طراحی شده و استفاده از آن آسان باشد. ایران کیش نیز در عرصه انواع خدمات کیف پول آنلاین و آفلاین محصولات خود را ارائه داده است که از جمله بهترین کیف پول های در ایران به شمار میاید.

منبع شرکت کارت اعتباری ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.