چگونه به بانک محبوب سامان رای دهیم؟

هشتمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» به‌عنوان رویداد نظرسنجی عمومی در حوزه برترین بانک‌های ایرانی در حال برگزاری است و مشتریان شبکه بانکی کشور با پاسخ دادن به سؤالات این نظرسنجی دیدگاه خود را در خصوص خدمات شبکه بانکی کشور اعلام می‌کنند.

جشنواره «بانک محبوب من»، هرساله در قالب یک نظرسنجی اینترنتی برگزار می‌شود و در این جشنواره مشتریان شبکه‌ بانکی به سوالات مهم در خصوص خدمات بانکی پاسخ می‌دهند و می‌توانند در انتخاب بانک محبوب سامان سهیم باشند.

جشنواره «بانک محبوب من» برای بار نخست در سال 1390 شروع به کار کرده و تا به حال هفت دوره از این جشنواره برگزار شده است. بانک سامان نیز از بانک‌های فعال در این جشنواره بوده به طوری که در سال 98 در ششمین جشنواره بانک محبوب من که با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان برگزار شد، طبق آرا، بانک سامان، بانک برگزیده این جشنواره شد و در جایگاه اول قرار گرفت.

در دوره هفتم نیز که جشنواره با 118 هزار شرکت کننده رسمی منحصر به فرد در گروه‌های سنی و تحصیلی متنوع و گسترده به پایان رسید، بر اساس نظرسنجی «بانک سامان» به عنوان اولین بانک محبوب مردم برای دوره سوم شناخته شد.

بانک سامان در سه دوره گذشته به‌صورت متوالی از نظر مشتریان شبکه بانکی، در مقابل رقبای بانکی دیگر به عنوان محبوب‌ترین بانک ایران شناخته شده ‌است.

بانک سامان به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی همیشه ارتقای کمیت و کیفیت خدمات را در برنامه‌های خود داشته به طوری که خدمات الکترونیک این بانک جزء بهترین خدمات بانکی کشور شناخته می‌شود.

به همیل دلیل در حوزه خدمات نوین بانکی، بانک سامان به انتخاب مردم توانسته عنوان “برند محبوب” را نیز دریافت کند. این بانک همچنین در رأی‌گیری انجام‌ شده به عنوان بهترین ریبرندینگ سال هم شناخته شده‌  است.

نکته مهم دیگر نوع ارائه خدمات به مشتریان است. بعد از ریبرندینگ، بانک سامان سعی کرده که در تمام شعب آرامش مشتری را در اولویت قرارداده و فضای شعب خود را بیش از پیش به خدمات مورد نیاز مشتریان تجهیز کرده است.

علاوه بر این موارد، محبوبیت بانک سامان به اندازه‌ای است که در نظرسنجی انجام‌ شده توسط سایت ایران تلنت، بانک سامان رتبه پنجم تقاضای استخدام را بین سازمان‎‌های ایرانی داشته است.

بانک سامان از مشتریان خود تقاضا دارد که با شرکت در نظرسنجی بانک محبوب من به آدرس https://festival.banki.ir/ این بانک را برای چهارمین دوره متوالی به عنوان بانک محبوب خود انتخاب کنند تا علاوه بر بهبود فرآیندهای خدمت‌رسانی، زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان این بانک فراهم شود.

قابل ذکر است که دبیرخانه جشنواره به افراد شرکت کننده در این رویداد به قید قرعه جوایزی را اهدا خواهد کرد.

گفتنی است تا کنون در مجموع، «بانک محبوب من» بیش از 600 هزار شرکت کننده داشته است. در این راستا ده‌ها میلیارد ریال جوایز نقدی روزانه و جوایز غیر نقدی مانند، کارت‌نقدی، سفرهای خارجی،یک دستگاه خودرو، تلفن همراه، سکه و نیم سکه، برای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی این جشواره، اختصاص یافته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.