تولید تفکر دانش بنیان در هلدینگ ارنیکا

هلدينگ ارنيكا در راستاي اهمیت نقش شرکت‌های دانش‌بنیان، مشخص کردن شاخص‌های دانش‌بنیانی و همچنین نام‌گذاری سال جدید با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» حمایت و همراهی اين شرکت‌ها را در زمره اولویت‌های خود در سال ۱۴۰۱ خود قرار داده است.

هر چند سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در مورد شرکت‌های دانش‌بنیان طی ماه‌های گذشته، حکایت از تسلط ایشان بر صنایع و کسب‌وکارهای این حوزه داشت، اما نام‌گذاری سال جاري با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» حكايت از اهمیت این حوزه در اقتصاد و نگاه ايشان دارد.

هلدینگ ارنیکا به‌عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ فناور و نوآور کشور، ۴ شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های اقتصاد دیجیتال، الکترونیک و اینترنت اشیاء را در زیرمجموعه‌های خود دارد و همين امر سبب شده تا اين هلدينگ، حمایت و همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان را افزايش و پشتيباني از دانش بنيان ها را در زمره اولویت‌های خود در سال ۱۴۰۱ قرار دهد.

هلدينگ ارنيكا به عنوان يكي از فعالان حوزه دانش بنيان مسئولیت خطیری را در ایجاد تحول در بستر مهارت‌های نوظهور و به روز شدن فناوری‌ها روی دوش خود حس می‌کند و در این راستا علاوه بر ثبت و راه اندازی و حمایت از شرکت های دانش بنیان، بسط و گسترش تفکر دانش بنیان را به مثابه کاشتن درخت در بستر هموار میهن عزیزمان ایران در دستور کار قرار داده است.

گفتنی‌است، این مجموعه بزرگ اقتصادی در صدد شناسایی، حمایت و تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور است که اخبار مربوط به آن در آینده‌ای نزدیک اطلاع رساني خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.