احمد افتخاری مدیر عامل آپسان شد

آخرین جلسه‌ هیات مدیره‌ شرکت آپسان، با تغییرات مهم مدیریتی پایان یافت.

در این جلسه احمد افتخاری از مدیران با سابقه صنعت پرداخت و فناوری‌های نوین مالی به عنوان مدیر عامل انتخاب شد؛ افتخاری از روزهای نخست تاسیس آپسان مسئوولیت قائم مقامی این شرکت را عهده‌دار بوده است. در این جلسه امید ترابی نیز به عنوان نماینده‌ شرکت توسن، رئیس هیئت مدیره‌ی آپسان و مدیرعامل شرکت تازه تاسیس توسن دیجیتال (دیار) معرفی شد. شرکت دیار، مسئولیت هماهنگی شرکت‌های زیرمجموعه‌ی توسن در حوزه‌ کسب و کار دیجیتال را بر عهده دارد.

افتخاری در پایان جلسه، پس از تشکر از زحمات امید ترابی به تشریح برنامه‌های خود پرداخت. او، اعتبار تالی را راه‌حل مدرن رفع مشکلات اعطای تسهیلات سنتی بانک‌ها دانست و در ادامه اهداف خود را تبیین نمودند: «ما درصدد هستیم تا خرید اعتباری را برای همگان میسر ساخته و از این راه، بتوانیم گامی موثر در جهت رفع بخشی از دغدغه‌های اقتصادی خانوارهای ایرانی برداریم؛ برای این منظور و تا این لحظه، زیرساخت‌های لازم را به وجود آوردیم و همچنین گسترش شبکه‌ نمایندگان و پذیرندگان را در دستور کار داریم.»

مدیر عامل آپسان در ادامه افزود: «ما در نظر داریم تا تنوع محصولات خود را بالا ببریم. برای این منظور، مقدمات طراحی، اجرا و تکمیل محصولات مکمل مانند کارت اعتباری فیزیکی، تادانو (خرید اقساطی)، کیف پول نقدی و … را جزو اولویت‌های آپسان قرار داده‌ایم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.