از پلتفرم رزرواسیون فناپ رونمایی شد

از پلتفرم رزرواسیون «ات‌رز» (AttRes) «سرزمین هوشمند پاد» که به‌طور اختصاصی برای خرید بلیت‌های باغ کتاب تهران طراحی شده است، رونمایی شد.

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، از پلتفرم رزرواسیون «ات‌رز» (AttRes) رونمایی شد. پلتفرم ات‌رز همزمان با پنجمین سالروز تأسیس باغ کتاب تهران رونمایی شد تا به‌طور اختصاصی برای استفاده از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری باغ کتاب مورد بهره‌برداری قرار گیرد. به‌موجب انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فناپ و باغ کتاب تهران، علاقمندان می‌توانند به رزرو و تهیه بلیت اقدام و از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی باغ کتاب استفاده کنند. نام این پلتفرم که از دو کلمه Attraction و Reservation گرفته شده است، یکی از محصولات «سرزمین هوشمند پاد» است. طراحی این پلتفرم به‌گونه‌ای است که نیازی به نصب اپلیکیشن ندارد و به‌راحتی با گوشی همراه و رایانه قابل استفاده است.

از پلتفرم رزرواسیون فناپ رونمایی شد

افشین کریمی، عضو هیأت‌مدیره فناپ که در این مراسم حضور داشت، در این باره گفت: «می‌توانم بگویم فناپ تنها شرکت فناوری اطلاعات در ایران است که پرتفوی بسیار کاملی به‌لحاظ آی‌تی، آی‌سی‌تی، اینترنت اشیا، اینترنت پرسرعت و… دارد و در این زمینه موفق بوده است. این ظرفیت در فناپ وجود دارد که بتواند چرخه کامل زندگی سبک دیجیتال را تأمین کند. از سوی دیگر، علاوه بر کسب موفقیت‌های بیشتر، مشارکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز برای فناپ از اهمیت بالایی برخوردار است».

محسن جلالی فراهانی، مدیرعامل مجموعه باغ کتاب، نیز ضمن اظهار خرسندی از همکاری باغ کتاب تهران و شرکت فناپ ابراز امیدواری کرد که همکاری میان این مجموعه‌ها ادامه‌دار باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.