انتصاب مهدی شمسایی زفرقندی به عنوان عضو هیات مدیره بیمه ما

شمسایی زفرقندی که پیش تر سابقه مدیریت در شرکت بیمه ما را در کارنامه کاری خود دارد به عضویت هیات مدیره این شرکت بیمه خصوصی درآمد.

شمسایی از خوشنامان صنعت بیمه کشور است که عضویت هیات مدیره شرکت مهندسی، ساخت و نصب فریمکو پارس وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مدیریت کلی امور استان‌ها و شبکه فروش شرکت بیمه سرمد، دبیری کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه نوین و مدیریت روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه “ما” از جمله مهم ترین سوابق فعالیتی وی به شمار می رود.

وی دارای مدرک تحصیلی DBA مدیریت کسب و کار و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.

انتصاب مهدی شمسایی زفرقندی به عنوان عضو هیات مدیره بیمه ما

بر اساس این گزارش، چند روز پیش مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه “ما” برگزار شد و اعضای هیات مدیره از میان نامزدهای مورد تایید بیمه مرکزی، انتخاب شدند.

بر اساس آرای اخذ شده از سهامداران، خوارزمی، کاردگر، ودیعی، شمسایی و کبیری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و احسانی و صادق به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. در عین حال در جلسه ای جداگانه،  اعضای هیات مدیره بیمه “ما” محسن خوارزمی را به عنوان رییس هیات مدیره و ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه “ما” را به عنوان نایب رییس هیات مدیره انتخاب کردند.

منبع نقدینه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.