بانکداری شخصی بانک تجارت چه خدماتی دارد؟

بانکداری شخصی بانک تجارت یکی از واحدهای استراتژیک در کسب و کار بانک تجارت است که هدف آن رفع نیازهای بانکی و مالی مشتریان مشتمل بر اشخاص حقیقی، صاحبان اصناف و پرسنل سازمان ها و شرکت ها را از طریق خلق ارزش‌های برگرفته از مدل ها و محصولات جدید است.

مشتریان حقیقی به عنوان عناصر و اجزای اصلی و پایه ای شبکه بانکی، نقش بسزایی را در چرخه اقتصاد کشور ایفاء می‌کنند و بانکداری شخصی با تمرکز بر شناخت نیازهای موجود و استفاده از راهکارهای نوین و منطبق با خواست مشتریان، در این مسیر گام بر می دارد.

بانکداری شخصی بانک تجارت تلاش می‌کند با ارائه خدمات و سرویس های به روز و کارآمد، ضمن افزایش رضایتمندی اشخاص حقیقی، پاسخگوی تمامی درخواست های مشتریان ‌بانک تجارت باشد.

بانکداری شخصی بانک تجارت چه خدماتی دارد؟

طراحی خدمات و محصولات مورد نیاز مشتریان حقیقی بر اساس قوانین و دستورالعمل های جاری بانک مرکزی انجام می شود. بانکداری شخصی استفاده از روش های نوین و مبتنی بر نیازهای اشخاص حقیقی را در دستور کار دارد.

1- انواع سپرده های ریالی
2- انواع سپرده ها و خدمات ارزی
3- انواع تسهیلات ریالی و ارزی
4- صدور انواع کارت
5- خدمات نوین (تلفنبانک، همراه بانک، اینترنت بانک)
6- انواع پایانه های فروشگاهی
7- درگاه پرداخت اینترنتی

سطح بندی مشتریان:

الف ـ اشخاص حقیقی: همه اشخاص و گروه ها نظیر دانشجویان و…
ب ـ صاحبان اصناف: تجار و کسبه، پزشکان، وکلا و …
ج ـ پرسنل سازمان ها و شرکت ها

محصولات:

الف ـ اشـخاص حقیقی:

‏‏-تسهیلات آنی

معرفی طرح: در این طرح همه اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت، ‌ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و دریافت سود سپرده، طی مدت قرارداد 12 الی 60ماه از تسهیلات اعطایی بانک تجارت تا حداکثر85 درصد مبلغ سپرده تا سقف 3 میلیارد ریال استفاده کنند.

اشخاص حقیقی می توانند ضمن تودیع سپرده سرمایه گذاری از طریق تهاتر غیر مستقیم شخص دیگری را برای دریافت تسهیلات معرفی کنند.
‏‏- طرح فردا

معرفی طرح: مشتریان با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلندمدت یکساله در بانک معادل 2 برابر مبلغ سپرده متناسب با نرخ سود و مدت بازپرداخت (24،12 و 36 ماه ) تسهیلات دریافت می کنند. اعطای تسهیلات در این طرح منوط به تکمیل مدارک، معرفی ضامنین مورد قبول شعبه ، عدم وجود سوابق منفی نزد بانک مرکزی و ظرفیت سنجی مشتریان است.

– طرح های سپرده تسهیلاتی(طرح پویا )

معرفی طرح: اعطای تسهیلات با احتساب میانگین حساب (جاری/ کوتاه مدت) به همه اشخاص حقیقی تا سقف 2 میلیارد ریال و اعضاء هیات علمی دانشگاه هاـ وکلای دارای پروانه ـ مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ـ سردفتران اسناد رسمی ـ اعضای جامعه حسابداران رسمی و مدیران و مشتریان ارزنده تا سقف 3 میلیارد ریال متناسب با نرخ سود و مدت بازپرداخت.

‏‏-کارت اعتباری

کارت اعتباری ابزاری است که در مبادلات و معاملات روزمره جایگزین پول نقد شده و به دارنده این امکان را می دهد تا با بهره گیری از اعتباری که بانک در اختیارش قرارداده است کالا یا خدمات لازم را از طریق دستگاه‌های پایانه های فروش فیزیکی (pos) و یا درگاه پرداخت اینترنتی حداقل معادل 50 میلیون و حداکثر 2 میلیارد ریال، خریداری کند.

-آسان خرید

بازارهدف:‌ دارندگان حساب نزد بانک تجارت

ـ امکان خرید اقساطی کالا و خدمات تا سقف دو میلیارد ریال با کارمزد پایه 3 درصد متناسب با میزان خرید و به صورت اقساطی، پرداخت مبلغ کالا و خدمات در اقساط 3 تا 60ماهه طبق توافق با فروشنده

ب ـ پرسنل سازمان ها

– کارت اعتباری سازمانی
درصورتیکه متقاضی توسط یکی از مشتریان ارزنده و سازمانی معرفی و ضمانت شود، اعطای کارت اعتباری در قبال قرارداد لازم الاجرا تا سقف دو میلیارد ریال و بازپرداخت 36 ماه امکان پذیر است.

شرکتها و موسسات خصوصی و دولتی می توانند با تعهد بازپرداخت اقساط، کارت آسان خرید را در اختیار کارکنان خود قراردهند.

‏‏- آسان خریددیجی کالا

معرفی طرح: در طرح مشترک بانک تجارت و دیجی کالا، همه دارندگان کارت آسان خرید می توانند کالای مورد نظر خودرا به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خریداری کنند.

سقف اعتبار : 2 میلیارد ریال

قیمت اقساطی کالا: 110 درصد قیمت نقدی کالا، کارمزد دارندگی کارت آسان خرید: صفر ـ قیمت اقساطی کالا 115% قیمت نقدی ،زمان بازپرداخت کارمزد همزمان با انجام خرید .

اعتبارگردان: با پرداخت هر قسط به میزان اصل اقساط پرداخت شده به اعتبار دارنده کارت اضافه شده و می تواند مجددا خرید کند.

ج ‏‏-اصناف:

مشتریان (بازار هدف): همه اصناف و همچنین پذیرندگان درگاه های پرداخت اینترنتی و پایانه های فروشگاهی بانک تجارت.

– اعطای تسهیلات به دارندگان پایانه های فروشگاهی و درگاه های پرداخت اینترنتی:

اعطای تسهیلات بر اساس تعداد تراکنش و میانگین 6 ماهه حسابجاری (جاری کارت)، حساب های کوتاه مدت و قرض الحسنه متصل به پایانه های فروشگاهی/درگاه پرداخت اینترنتی

‏- دارو پرداخت

معرفی طرح: داروخانه ها می توانند در این طرح از اعتبار بدون سود بانک تجارت تا سقف30میلیارد ریال برای خرید از شرکت های پخش عضو طرح دارو پرداخت استفاده کنند. داروخانه ها با مراجعه به شعب و دریافت اعتبار در قالب کارت دارو پرداخت می توانند خرید های خود از شرکتهای پخش را با استفاده از این اعتبار انجام دهند. اعتبار اختصاص یافته در این کارت بدون سود بوده و داروخانه ها می توانند پس از استفاده از اعتبار شارژ شده در کارت دارو پرداخت به هرمیزان و طبق مدت زمان مشخص شده در فاکتور خرید شرکت پخش، نسبت به تسویه با بانک اقدام کنند. پس از تسویه، اعتبار استفاده شده مجدداً به همان میزان توسط بانک شارژ می شود.

ـ بسته اعتباری سفیران سلامت

معرفی طرح:

در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات بانک و حضور موثر در بازار هدف بهداشت ودرمان به عنوان یکی از بازارهای با پتانسیل و نیز ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی بانک در دوران پس از شیوع کرونا، بسته اعتباری بخش بهداشت و درمان-سفیران سلامت دردو بخش به شرح ذیل ارائه می شود:

1- مراکز خدمات درمانی:

اعطای تسهیلات با‏‏/بدون احتساب میانگین حساب مراکز خدمات درمانی
فاکتورینگ(اعطای تسهیلات بر اساس صورت وضعیت های تایید شده پرداخت نشده بیمه)

2‏- پزشکان:

اعطای تسهیلات با‏‏/بدون احتساب میانگین حساب پزشکان
اعطای تسهیلات به پزشکان به پشتوانه سپرده(آنی پزشکان)
اعطای تسهیلات به پزشکان به میزان دو برابرمبلغ سپرده(طرح فردا)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.