رونمایی از دستاوردهای تاپ‌پلاس در همایش روز ملی فناوری اطلاعات

در اولین همایش ملی فناوری اطلاعات در حضور بیش از پانصد نفر از مسئولان، خبرگان و‌ مدیران شرکت‌های ICT کشور، از دستاوردهای تاپ‌پلاس به عنوان مرکز تحقیقات و نوآوری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) رونمایی شد.
در این مراسم که با حمایت شرکت تاپ و حضور بیش از پانصد نفر از مسئولان، خبرگان و‌ مدیران شرکت‌های ICT کشور به مناسب روز ملی فناوری اطلاعات و سالروز بزرگداشت خوارزمی برگزار شد، پروژه‌های مرکز تحقیقات و نوآوری تاپ، مورد نمایش و بهره‌برداری قرار گرفت.

رونمایی از دستاوردهای تاپ‌پلاس

مرکز تاپ‌پلاس که در سال 1399 با هدف ورود مجموعه تاپ به اکوسیستم استارتاپی آغاز به کار کرد، رویکرد خود را توسعه پروژه‌های در زمینه صنعت پرداخت، وام‌دهی، بلاکچین، گردشگری، مدیریت سرمایه و سهام و مدیریت مالی، شخصی و کسب‌وکار قرار داد. با گذشت کمتر از دو سال از آغاز به کار این مرکز، تاکنون این مرکز موفق به راه‌اندازی سه طرح در حوزه‌های وام‌دهی، فروشگاه آنلاین و سامانه پرداخت وجوه دولتی شده و همچنین در حال توسعه طرح‌های دیگری در حوزه دارو و درمان و بالکچین است.

در حال حاضر سه طرح سامانه خرید اقساطی (وامینه)، فروشگاه آنلاین (تاپ مارت) و سامانه انتقال وجوه (RIS) از جمله طرح های در حال اجرای مرکز تاپ پلاس است؛ سامانه تسهیلات خرید اقساطی وامینه به منظور ارائه‌ خدمات فروش اقساطی به پذیرندگان خاص، ارائه سرویس‌های ارزش افزوده به سازمان‌های طرف قرارداد، ایجاد بستر اعطای تسهیلات خرید اقساطی و… آغاز به کار کرده است.

همچنین فروشگاه آنلاین تاپ مارت به منظور ارائه خدمات به پذیرندگان فروشگاهی و صنوف و ایجاد بستر اینترنتی فروش و همچنین دسترسی راحت کاربران به تهیه اقلام مورد نیاز خود طراحی شده است.

سامانه انتقال وجوه (RIS) طرحی در زمینه ساماندهی انتقال وجوه حساب‌های دولتی نزد بانکی مرکزی است که در شرکت تاپ‌پلاس توسط نیروهای خالق این مرکز در حال عملیاتی شدن است. این طرح با هدف جمع‌آوری و انتقال وجوه حساب‌های مراکز علوم پزشکی به حساب خزانه نزد بانک مرکزی، کسب سهم 50 % از مراکز علوم پزشکی و ارائه خدمت به سایر مراکز و سازمان‌های دولتی از مهم‌ترین اهداف در اجرای این طرح است.

طرح‌های نوآورانه توکن مسکن و طرح دارو و درمان به عنوان محصولات آینده تاپ‌پلاس بخشی از برنامه توسعه‌ای تعریف شده است که در آینده نزدیک، شاهد معرفی آن خواهیم بود.

تجارت الکترونیک پارسیان سعی بر این داشته تا با استفاده از پویایی و محیط کاری خلاق و همچنین بهرمندی از نیروی نخبه جوان و متعهد، روحیه بالای مشارکت و کار تیمی در کنار یک برنامه مدون، منسجم و هدفمند، تاپ‌پلاس را به مجموعه‌ای موفق و رو به پیشرفت بدل کند.

منبع تجارت الکترونیک پارسیان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.