سیزدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی حلی نت با حمایت داتین برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی حلی نت هفتم مردادماه با حمایت شرکت داتین و در مدرسه علامه حلی تهران برگزار می‌شود و برترین دانش‌آموزان کشور در حوزه برنامه‌نویسی و کامپیوتر در قالب مسابقه برنامه‌نویسی حلی نت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقه که سیزدهمین دوره آن هفتم مردادماه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود، در حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر است که در آن دانش‌‌آموزان مدارس سمپاد کل کشور در دو رده اول و دوم متوسطه، اعضای باشگاه دانش‌پژوهان جوان و دانشجویان دانشگاه‌های مطرح کشور همچون دانشگاه شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر، صنعتی اصفهان و… شرکت می‌کنند.

مسابقات برنامه‌نویسی حلی نت

عمده موضوع این مسابقه اختصاص به مهارت حل مسائل و برنامه‌نویسی دارد و علاوه بر این به حوزه‌هایی نظیر بازی‌های رایانه‌ای، هوش مصنوعی، پردازش تصویر و… نیز پرداخته می‌شود. همچنین در این رویداد یک روزه، علاوه بر برگزاری مسابقه‌،  کارگاه‌های آموزشی و مسابقات جانبی نیز برگزار خواهد شد.

مسابقات برنامه‌نویسی حلی نت

مسابقات برنامه‌نویسی حلی نت

داتین نیز در راستای توانمندسازی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد و رشد حوزه برنامه‌نویسی در اکوسیستم بانکداری و پرداخت، از این رویداد حمایت می‌کند. همچنین در مسابقه برنامه‌نویسی حلی نت، سعیده زینالی، مدیر واحد معماری امن داتین به بررسی موضوع امنیت خواهد پرداخت و علی زارع، مالک محصول راهکارهای تشخیص تقلب داتین درباره تقلب و تخلف در صنعت بانکی صحبت می‌کند.

در این مسابقه جوایزی به تیم‌های برگزیده رده‌های سنی «الف» و «ب» تعلق می‌گیرد. به سه تیم برگزیده در رده الف که شامل دانش‌آموزان دوره اول متوسطه است به ترتیب ۷۵، ۵۰ و ۳۵ میلیون ریال و به تیم‌های ردیف ب که شامل دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه و دانشجویان سال اول دانشگاه است، به ترتیب ۱۰۰، ۷۵ و ۵۰ میلیون ریال اهدا خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت حلی نت مراجعه کنید.

منبع داتین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.