بانک کارآفرین در مسیر ارزش آفرینی

احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در هشتمین مجمع پایش عملکرد شعب، در جمع روسای شعب، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک، با اشاره به اینکه حرکت بانک حرفه‌ای تر شده،گفت: در سه ماهه نخست امسال در بخش  سپرده‌ها تغییر ترکیب داشته‌ایم و از نظر کیفی رشد بهتری را شاهد بودیم. 

وی افزود:آمارها نشان می‌دهد در بخش درآمدهای کارمزدی رشد خوبی را شاهد بودیم که این نکته حائز اهمیتی است، اما باید تلاش بیشتری را بکار بگیریم و همچنین شرکت های زیر مجموعه بانک نیز می‌بایست در همین مسیر با افزایش درآمد زایی، به چرخه سودآوری بانک در سال جاری بپیوندند.

مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین با اشاره به رشد مصارف اضافه کرد: شک ندارم که رفتار حرفه ای حال حاضر بانک باعث عملکرد مثبت‌تر در آینده خواهد شد و در این مسیر تمام بخش های ستاد و صف، باید در راستای ارزش آفرینی، قدم برداریم.

مدیرعامل بانک کارافرین با اشاره به تمرکز بانک بر حوزه ارز نیز تاکید کرد: روسای شعب می‌بایست به سمت انجام عملیات ارزی پیش بروند و از سوی دیگر بخش فن آوری اطلاعات بانک نیز باید حداقل در دوره ۶ ماه آینده شرایط و فرآیندهای مورد نیاز برای فعالیت‌های ارزی بانک را تکمیل کند، تا زنجیره ارزش خدمات بانک، کامل تر شود.

در این مراسم محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره بانک نیز، از افزایش تعداد شعب فعال در بخش ارزی خبر داد و از روسای شعب خواست تا تمرکز بیشتری بر روی فعالیت ارزی و توسعه این بخش بگذارند.

سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی نیز با اشاره به عملکرد بانک در بهار ۱۴۰۱ گفت: در سه ماهه نخست امسال از نزدیک شاهد تلاش همکاران در شعب بودیم و از این حیث باید قدردان همکاران باشیم. سازمان زمانی موفق است که برای رسیدن به هدف برنامه داشته باشد و همه در یک راستا گام بردارند تا به اهداف کلان برسند.

 بانک کارآفرین در مسیر ارزش آفرینی

وی با بیان این که در ۴ سال اخیر تاکید برنامه های بانک بر اساس بودجه بندی و بودجه ریزی بود گفت: مهمترین شاخصه عملیات بودجه‌ریزی، افزایش کارایی و بهره وری است وقتی بودجه مدون می شود وظیفه هر واحد مشخص است تا به اهداف کلان دست یابیم.

در ادامه حسنعلی حسینی مدیر عملیات ارزی بانک با برشمردن سختی‌های بخش عملیات ارزی در جذب و پاسخ گویی به مشتریان این بخش گفت: تمام تلاشمان را به کار بستیم تا به اهداف برسیم و رضایت مشتریان از بخش ارزی بانک کارآفرین را افزایش دهیم.

اصغر طاهر پور بعنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی مدیرعامل نیز در هشتمین مجمع پایش عملکرد شعب با بیان این که در سال جاری روال درجه بندی و رتبه بندی شعب تغییر خواهد کرد گفت:  به دنبال انطباق کامل نظام ارزیابی و جبران خدمات بر اساس عملکرد همکاران در صف و ستاد هستیم و در همین راستا برنامه‌ها مختلفی برای افزایش انگیزه و بهره‌وری همکارانمان در بخش های مختلف بانک پیش‌بینی کردیم.

در این مراسم مسلم بمان پور مدیر امور طرح و توسعه نیز گزارشی از عملکرد سه ماهه بانک ارائه داد و نقاط قوت و ضعف شعب در سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ را تحلیل کرد.

در پایان این مراسم از روسای شعب نفت شمالی، ولیعصر تبریز، قلهک، سی متری اردبیل و بلوار فردوس بعنوان پنج شعبه برتر فصل بهار ۱۴۰۱ تقدیر به عمل آمد.

منبع بانک کارآفرین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.