میزان تسهیلات ازدواج فرزندآوری و خوداشتغالی توسط بانک سپه در تیرماه

42 هزار فقره تسهیلات تکلیفی توسط بانک در حوزه‌های فرزندآوری، ازدواج، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد امام(ره) و قرض‌الحسنه خوداشتغالی بهزیستی پرداخت شد.
این بانک، در راستای همراهی با سیاست‌های دولت محترم و اجرای تکالیف ابلاغی از سوی بانک مرکزی، درتیرماه سال جاری نسبت به پرداخت 10 هزار و سیصد و پنجاه و نه فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از 4 هزار میلیارد ریال اقدام و مدیرعامل بانک سپه نیز به تمامی شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرده که نسبت به تسریع در تکمیل پرونده و  پرداخت تسهیلات فرزندآوری به مشمولان این طرح اقدام کنند.

میزان تسهیلات ازدواج فرزندآوری و خوداشتغالی توسط بانک سپه در تیرماه

بانک سپه برای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدکنندگان واقعی نیز با پرداخت مبلغ 8 هزار و هفتاد و سه میلیارد ریال تسهیلات برای نزدیک به 21 هزار و 714 فقره پرونده، تسهیلات بدون ضامن به شرکت‌ها و اشخاص صاحب کسب‌وکار در تیرماه سال جاری پرداخت کرد تا گامی ارزشمند در تحقق رشد اقتصادی کشور برداشته باشد.

این بانک از ابتدای سال جاری نیز با پرداخت 11 هزار و ششصد و نود و دو میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد 4 درصد به هشت هزار و پانصد زوج جوان تازه ازدواج‌کرده، همچنان در زمینه پرداخت تسهیلات براساس سهمیه، نرخ مصوب و دریافت وثیقه طبق ضوابط و مقررات اعلام‌شده در بودجه سنواتی، در زمره بانک‌های برتر کشور قرار دارد.

اختصاص یک هزارو 204 میلیارد ریال به یک هزار و 420 فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی  به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیز اختصاص 165 میلیارد ریال به یکصد و هشتاد و پنج فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی از جمله اقدامات حمایتی از واحدهای تولیدی و رفع نیازهای تسهیلاتی خرد مشتریان بانک سپه بوده است.

منبع بانک سپه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.