توسعه بین المللی حمایت از NFT در اینستاگرام آغاز شد

اینستاگرام پس از عرضه آزمایشی قابلیت‌های NFT در ماه مه، پشتیبانی از این قابلیت‌ها را به بیش از ۱۰۰ کشور در آفریقا، آسیا اقیانوسیه، خاورمیانه و آمریکا توسعه می‌دهد.

اگرچه ارزش بازار NFT یا توکن غیرقابل معاوضه در مدت اخیر با افت همراه بوده است، اما این باعث نشده که اینستاگرام تلاش‌های خود در زمینه ایجاد کلکسیون‌های دیجیتالی را متوقف کند.

توسعه بین المللی حمایت از NFT در اینستاگرام

این شرکت حالا قصد دارد توسعه بین‌المللی پشتیبانی از NFT برای کاربران و شرکت‌ها را در بیش از ۱۰۰ کشور جهان آغاز کند. قابلیت NFT اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد NFT‌ها را در فید، پیام‌های خود و همچنین استیکرهای واقعیت افزوده در استوری به اشتراک بگذارند و سازندگان و کلکسیونرهای NFT می‌توانند به صورت خودکار تگ شوند. کاربران هنوز نمی‌توانند در اینستاگرام، NFT‌ها را خریدوفروش کنند، اما مِتا پلتفرمز – شرکت مادر اینستاگرام- اعلام کرده که سرگرم کار برای راه‌اندازی یک بازار است. اینستاگرام در حال حاضر از کیف‌های شرکت‌هایی نظیر «کوین بیس»، «داپر» و همچنین «رینبو»، «مِتاماسک» و «تراست والت» پشتیبانی می‌کند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا پلتفرمز، خبر توسعه قابلیت‌های NFT در اپلیکیشن اینستاگرام را با درج پستی در این پلتفرم اعلام کرد.

منبع دنیای اقتصاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.