چگونه از دی نت بانک دی استفاده کنیم؟

بانک دی در سال‌های اخیر با توسعه خدمات غیرحضوری و سلف سرویس خود گام بلندی در ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان  بصورت 7*24 برداشته است.

امروزه مشتریان این بانک کمتر به حضور در شعبه نیاز دارند و با وجود خدمات غیرحضوری متنوع اکثر خدمات مورد نیاز خود را می‌توانند در هر ساعت و هر مکانی دریافت کنند.

بانک دی در هفته‌های اخیر انجام ساتنا و پایا در همه سامانه‌ها تا سقف روزانه یک میلیارد ریال، قابلیت صدور کارت هدیه در کیوسک تا سقف 20 میلیون ریال و امکان واریز وجه تا سقف 150 میلیون ریال به صورت روزانه در دستگاه های خودگران را ممکن کرده است.

امکان بازیابی رمز عبور اینترنت بانک نیز در همه این سامانه ها فراهم و قابلیت انتقال وجه کارت به شبا نیز از خدماتی است که به تازگی راه اندازی شده است.

همچنین امکان استفاده از سرویس مخاطبین پرمراجعه و اضافه کردن مخاطبین جدید، ثبت و تایید و انتقال چک های صیادی، فعال سازی رمز دوم پویا، پرداخت وجوه دولتی و برداشت وجه با اسکناس انتخابی به این سامانه ها افزوده شده است.

از دیگر خدمات غیرحضوری پایه‌ای این بانک، ” دی نت” است . از طریق ” دی نت” یا همان اینترنت بانک دی، مشتریان می‌توانند در هر ۷ روز هفته به‌صورت ۲۴ ساعته بدون نیاز به حضور در شعبه به  بسیاری از خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.

اینترنت بانک دی با قابلیت‌های کاربردی بسیار آسان و با ایجاد فضایی امن برای انجام امور مالی، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که به کلیه حساب‌های خود دسترسی داشته باشید.

چگونه از دی نت بانک دی استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات دی نت ابتدا باید وارد سایت بانک دی به آدرس https://day24.ir/ شوید و سپس اینترنت بانک را انتخاب، ‌ و نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید. در صورت فراموشی رمز عبور هم می‌توانید با ورود کد ملی و اطلاعات کارت بانک دی مجدداً رمز ورود خود را بصورت کاملاً غیرحضوری دریافت کنید.

چگونه از دی نت بانک دی استفاده کنیم

 پس‌از ورود به اینترنت بانک، خدمات قابل ارائه در صفحه خانه را مشاهده می‌کنید. این خدمات شامل خدمات بانکداری باز، انتقال وجه، پرداخت ویژه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، درخواست صدور کارت نقدی و خدماتی چون نیکوکاری است.

چگونه از دی نت بانک دی استفاده کنیم

از منوی بالای اینترت بانک هم خدمات متنوعی مثل داشبورد، سپرده، کارت، انتقال وجه، تسهیلات، چک، تاریخچه عملیات و کارپوشه در اختیار مشتریان قرار داد.

داشبورد: مشاهده وضعیت حساب‌ها، قابلیت واریز و برداشت، انتقال وجه، مشاهده تسهیلات

سپرده: در این قسمت همه سپرده‌ها و صورتحساب‌ها در دسترس است.

کارت: مشاهده کارت‌ها با امکان دریافت موجودی و صورتحساب، انسداد کارت و تغییر رمز دوم

انتقال وجه: انواع انتقال وجه (عادی، مستمر، دسته‌ای، پایا عادی، پایا مستمر، پایا دسته‌ای، ساتنا، کارت به کارت)، برداشت وجه بدون کارت (ثبت درخواست جهت برداشت وجه بدون کارت از طریق خودپرداز) را می‌توانید با استفاده از منوی زیر انجام دهید.

چگونه از دی نت بانک دی استفاده کنیم

تسهیلات: مشاهده جزئیات تسهیلات، پرداخت تسهیلات دیگران

چک: مشاهده چک‌ها، چک‌های واگذار شده، ثبت و پیگیری چک صیادی، تایید و رد چک صیاد، انتقال چک صیاد

کارپوشه: مشاهده، تایید، لغو و اجرای درخواست‌های انتقال وجه از سپرده‌های حقوقی و مشترک

بورسار: واگذاری سپرده به کارگزار،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.