همکاری شرکت‌های گروه فناپ و دانشگاه خاتم در آماده‌سازی حرفه‌ای دانشجویان کامپیوتر برای ورود به صنعت IT

دانشگاه خاتم در مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد و برای اولین بار در ایران، با همکاری شرکت‌های گروه فناپ، یک سفر ۴ ساله ویژه را با ماهیت «تحصیلی-کاری» برای دانشجویان این رشته طراحی کرده است.

دانشجویان پذیرفته شده ورودی سال ۱۴۰۱ این رشته-دانشگاه از میان شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها، این فرصت را خواهند داشت که دوره تحصیلی خود را به‌صورت رایگان در این دانشگاه معتبر غیر انتفاعی بگذرانند و برنامه‌های متنوعی از آموزش‌های تخصصی و عمومی را به منظور آماده‌سازی حرفه‌ای خود برای ورود به صنعت IT داشته باشند.

همکاری شرکت‌های گروه فناپ و دانشگاه خاتم

همچنین، در پروژه‌های واقعی و طرح‌های نوآورانه داتین و دیگر شرکت‌های گروه فناپ مشارکت و حتی درآمدزایی داشته باشند و در پایان دوره کارشناسی، آمادگی کامل را برای ورود به صنعت و حل مسائل واقعی در حوزه IT کسب کنند.

برای معرفی و توضیحات بیشتر در خصوص دانشکده کامپیوتر دانشگاه خاتم و همچنین سفر تحصیلی-کاری طراحی شده برای دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۱، امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۲۰ یک برنامه لایو در صفحه اینستاگرام دانشگاه خاتم به آدرس khatamuniversity@ برگزار می‌شود و با همراهی مدیران ارشد شرکت‌های عضو هلدینگ فناپ برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.