بازدید مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت پارس تکنولوژی سداد از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

چهارشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱، جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت پارس تکنولوژی سداد، از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

این بازدید با حضور فرهاد آقاحسینی معاون سخت‌افزار اداره کل مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران، ابوالقاسم صادقی مدیرعامل، احمدرضا نصراصفهانی رئیس هیئت‌مدیره، مهدی احسانی مدیر حوزه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی، مهدی دهقان اناری معاون بازرگانی، علی خانلرخانی معاون فنی، صالح اصغری معاون کسب‌وکار، هادی روغنی مدیر سخت‌افزار شرکت پارس تکنولوژی سداد و حمید همتی قائم‌مقام مدیرعامل، امید شاهرخی معاون توسعه محصول سخت‌افزار، مهدی بردابرد مدیر فروش راهکارهای بانکی و احد عرب مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

بازدید مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت پارس تکنولوژی سداد از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

در ابتدای این بازدید مصطفی امیرعطایی کارشناس امور مشتریان و فروش توسن‌تکنو ضمن خوشامدگویی به مهمانان، به معرفی شرکت توسن‌تکنو و راهکارهای بانکی و پرداخت الکترونیک هوشمند تولیدشده توسط این شرکت پرداختند. مرور تجارب عملیاتی این شرکت در پیاده‌سازی راهکارهای جامع برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک بزرگ و مطرح کشور بخش دیگری از این ارائه بود.

مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت پارس تکنولوژی سداد ضمن حضور در بخش فنی مهندسی از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط متخصصان این بخش آشنا شدند. بازدید از بخش تعمیرات پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، خط تولید آداپتور پایانه‌های پرداخت الکترونیک و همچنین آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک هوشمند و ماشین‌های بانکی بخش دیگری از این بازدید بود.

بازدید مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت پارس تکنولوژی سداد از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

در ادامه خط پیش‌مونتاژ و سپس خط‌های اصلی تولید پایانه پرداخت الکترونیک سیار TECHNO D230، ماشین‌های بانکی خودگردان TECHNO H68N و پایانه‌های پرداخت الکترونیک غیرنقدی TECHNO WK100 توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت و بازدید از انبار قطعات و همین‌طور محصولات تولیدی در حوزه پرداخت الکترونیک و بانکی، بخش پایانی این برنامه بود.

این بازدید در حالی صورت گرفت که بیش از ۳ سال از راه‌اندازی سایت تولید شرکت توسن‌تکنو گذشته است و هم‌اکنون عمق تولید داخلی ماشین‌های بانکی به ۵۸ درصد و عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند نیز به ۵۳ درصد رسیده است. برای راه‌اندازی این سایت تولید، بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده و سرمایه در گردش این پروژه نیز بالغ بر ۲۵ میلیون دلار معادل ۶۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشد. ظرفیت تولید سالانه خطوط افتتاح‌شده، بیش از ۴۲۴ هزار دستگاه انواع پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند اندرویدی ثابت، سیار و صندوق فروشگاهی هوشمند ابری است و در حال حاضر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰۰ نفر در فرآیند تولید محصولات این سایت نقش ایفا می‎‌کنند.

 

منبع شرکت توسن تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.