بخش تعاون بهترین و ارزشمندترین ظرفیت برای فعالیت اقتصادی است

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی دیدار با تعاونگران حوزه فرش دستباف، تعاونی را بهترین و ارزشمندترین ظرفیت برای فعالیت اقتصادی عنوان نمود.

سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید از غرفه تعاونگران و اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی فرش دستباف در نمایشگاه فرش دستباف اظهار داشت: این بانک به عنوان حامی تعاونگران در عرصه های مختلف اقتصادی از جمله صنعت فرش دستباف مطرح است و خدمات اعتباری بانک در قالب انعقاد تفاهم نامه با اتحادیه و پرداخت تسهیلات اعتباری به جامعه هدف این صنعت در قالب تفاهم نامه، از جمله اقدامات بانک محسوب می‌شود.

فتاحی در این بازدید ضمن دیدار با عبدالله بهرامی رئیس اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی فرش دستباف این رویداد را در شرایط موجود کار ارزشمند و در خور توجه ای دانست و در این باره گفت : شناسایی توانمندی و قابلیت های مناسب در عرصه فرش دستباف ایرانی در قالب شرکت تعاونی، ایجاد فرصت ارزشمند برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر بخش تعاون و کمک به بازار فروش و توسعه فعالیت کسب و کار تعاونگران فعال در عرصه تولید فرش دستباف است.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ارائه خدمات مالی و اعتباری در قالب ارائه انواع خدمات بانکی و مالی ، پرداخت تسهیلات اعتباری و گشایش اعتباری اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت را در راستای کمک به تامین مواد اولیه ، ابزار تولید ، بافت و عرضه فرش دستباف و بهره برداری مصرف کننده نهایی در قالب کمک به ایجاد چرخه تامین و خلق ارزش از اقدامات بانک اعلام کرد.

شایان ذکر است این نمایشگاه با همت اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی فرش دستباف از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریورماه به مدت ٧ روز با حضور ۴۰۰ تولیدکننده و تعاونی‌های تولیدی فرش دستباف در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد .

گفتنی است در این بازدید سعید معادی معاون مدیر عامل در امور استانها و بازاریابی و یونس کلانتری رئیس اداره کل مشتریان و توسعه بازار حضور داشتند.

منبع بانک توسعه تعاون
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.