میثم مرادی‌نیا مدیر روابط ‌عمومی بانک صادرات ایران شد

​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی‌نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این بانک منصوب شد.

در مراسمی با حضور مهدی محمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت‌ امور اقتصادی و دارایی و منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران، حکم مدیریت جدید اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به میثم مرادی‌نیا اعطا شد.رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت‌ امور اقتصادی و دارایی در این مراسم گفت: با استقرار دولت سیزدهم برخی نگاه‌ها در حوزه اقتصادی با تغییرات جدی همراه است و تلاش بیشتری برای رسیدن به اهداف متعالی اقتصادی در حال انجام است و از این رو باید با ارائه پیام‌های امیدوارکننده از تلاش‌های دولت مردمی حمایت کنیم.

مهدی محمدی گفت: مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با داشتن ٣٠ سازمان زیر مجموعه، یک ابروزارت‌خانه با یک برنامه مشخص است که راهبرد روشنی را در حوزه مسائل پولی، بانکی، مالیات، خصوصی‌سازی، بازار سرمایه و سایر زیر مجموعه‌ها دنبال می‌کند و در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به دنبال نتایج مشخصی است.

وی افزود: در حوزه روابط‌عمومی هر فرد یک ظرفیت بالقوه برای ارتقای گفتمان و جایگاه سازمان دارد و می‌تواند به تنهایی ارتباطات یک سازمان را تحت تاثیر قرار دهد از این رو باید ظرفیت‌ها را به اشتراک گذاشت و تلاش کنیم تا برای بازتاب مطلوب زحمات انجام شده در حوزه اقتصاد به مردم تمامی ظرفیت‌های غیرفعال را فعال کنیم.

مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران نیز در این مراسم با بیان راهبردهای آینده روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به تشریح برنامه‌های انجام شده و پیش رو در این زمینه پرداخت و افزود: ساختار اداری روابط‌عمومی بانک صادرات ایران با نگاه تحول‌گرا با تغییرات جدیدی همراه خواهد بود.

منصور شیخ‌الاسلامی افزود: برنامه‌های جدید بانک صادرات ایران در این حوزه با ساختار جدید و هدفمند پیش خواهد رفت و اهداف و سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر تحولات نظام بانکی، محقق خواهد شد.

گفتنی است میثم مرادی‌نیا، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و کارشناس ارشد بازاریابی بانک صادرات ایران بوده که سابقه ریاست اداره کل حوزه مدیریت بانک سرمایه، مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک شهر و دبیری هیئت‌مدیره بانک شهر را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع بانک صادرات ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.