توبانک، شعبه دیجیتالی بانک گردشگری

توبانک، شعبه دیجیتالی بانک گردشگری است که به کمک آن مشتریان بانک بصورت 7*24 به خدمات بانکی مورد نیاز خود بدون حضور در شعبه در هر زمان و مکانی دسترسی خواهند داشت.

آیا این روزها بیلبوردهای توبانک را در شهر دیده ‌اید؟ حتماً برای شما هم پیش آمده که برای یک افتتاح حساب بانکی عجله داشته‌اید ولی زمان کافی نداشتید یا به دلیل ترافیک و شلوغی شعبه، یک روز کاری را از دست داده‌اید. امروزه به کمک شعب دیجیتال بانک‌ها امکان احراز هویت آنلاین مشتریان، افتتاح حساب و دریافت خدمات بانکی بصورت کاملاً غیرحضوری مهیا شده است.

توبانک، شعبه دیجیتالی بانک گردشگری

توبانک (TOBANK)، شعبه دیجیتالی بانک گردشگری است که به کمک آن مشتریان بانک بصورت 7*24 به خدمات بانکی مورد نیاز خود بدون حضور در شعبه در هر زمان و مکانی دسترسی خواهند داشت.

توبانک (TOBANK) یک سوپر اپلیکیشن کارآمد و جامع در حوزه‌های بانکداری دیجیتالی، بانکداری باز و سوپرمارکت مالی با رابط کاربری ساده و جذاب است که علاوه بر خدمات پرداخت همچون کارت به کارت در بستر هاب فناوران مالی شاپرک، استعلام خلافی خودرو و قبض‌های متنوع و پرداخت آنها و خرید شارژ و بسته‌ی اینترنتی تلفن همراه، برخی دیگر از خدمات با عناوین «شعبه شخصی»، «چک صیادی» و «کیف پول الکترونیکی» را ارائه می‌دهد.

نصب و ثبت‌نام در سوپر اپلیکیشن TOBANK کاملا رایگان است. افراد کمتر از 18 سال امکان ثبت نام در سوپر اپلیکیشن TOBANK را نداشته و برای افتتاح حساب نیاز است همراه کفیل خود به شعب بانک گردشگری مراجعه نمایند.

روی گوشیت حساب توبانک باز کن!

سوپر اپلیکیشن هوشمند TOBANK به‌واسطه سامانه شعبه شخصی بانک گردشگری، امکان احراز هویت و افتتاح سپرده کاملا آنلاین و رایگان در بانک گردشگری را بدون نیاز به مراجعه حضوری برای شما میسر می‌کند. پس از نصب و راه‌اندازی سوپر اپلیکیشن TOBANK، شما می‌توانید با ورود به منوی شعبه شخصی، پس از احراز هویت آنلاین و ثبت امضاء دیجیتالی، سپرده مورد نظر خود را ایجاد کنید. در سامانه شعبه شخصی شما می‌توانید سپرده‌های کوتاه مدت طرح هواداری باشگاه پرسپولیس و کوتاه مدت، بلند مدت یک و دو ساله و قرض‌الحسنه را به‌صورت کاملاً آنلاین و رایگان افتتاح کنید

صدور آنی کارت بانکی توبانک

شما می‌توانید پس از ورود به سامانه شعبه شخصی و انتخاب گزینه “صدور آنی کارت” کارت بانکی خود را به صورت رایگان در محل اعلامی خود دریافت کنید. علاوه بر کارت‌های متنوع بانک گردشگری، شما می‌توانید رنگ کارت بانکی خودتون رو نیز انتخاب کنید.

توبانک، شعب دیجیتالی بانک گردشگری

پس از افتتاح حساب در سامانه شعبه شخصی سوپر اپلیکیشن TOBANK و درخواست صدور آنی کارت، 3 تا 7 روز کاری طول می‌کشد تا کارت بانکی در محل اعلامی برای شما ارسال شود.

همچنین برای دریافت رمز ال کارت بانکی، در شعبه شخصی، گزینه “لیست کارت‌ها” را انتخاب کنید و از قسمت “خدمات کارت”، رمز اول کارت بانکی خود را دریافت کنید .شما از طریق سامانه شعبه شخصی و انتخاب گزینه “دریافت رمز اول کارت” می‌توانید رمز اول جدید دریافت کنید.

در صورت مفقود شدن کارت بانکی خود، از طریق سامانه شعبه شخصی، قسمت خدمات کارت، در کمترین زمان و به صورت آنلاین اقدام به صدور المثنی کارت بانکی کنید.

کیف پول الکترونیکی توبانک

کیف پول الکترونیکی  توبانک یک خدمت آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید تراکنش‌های اینترنتی مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبوض و غیره را با گوشی موبایل خود یا کامپیوتر انجام دهید.

برای افزایش موجودی کیف پول الکترونیکی می‌بایست وارد قسمت “کیف پول” شوید. در این قسمت می‌توانید کیف پول الکترونیکی خود را شارژ کنید.

حداکثر سقف موجودی کیف پول دیجیتال به صورت پیش‌فرض 200.000 تومان و برای کاربرانی که در شعبه شخصی افتتاح سپرده کرده‌اند، مبلغ 500.000 تومان است.

در صورتی که با استفاده از سامانه شعبه شخصی سوپر اپلیکیشن TOBANK، یکی از سپرده‌های کوتاه مدت یا کوتاه مدت طرح هواداری باشگاه پرسپولیس را به‌صورت کاملا آنلاین و رایگان افتتاح و کارت بانکی سپرده مذکور را دریافت کرده باشید، کیف پول الکترونیکی شما به سطح ۱ ارتقاء پیدا می‌کند.

خدمات توبانک

شعبه مجازی

چک صیادی

بیمه مسافرتی

کارت هدیه

نیکوکاری

خدمات خودرو

کارناوال

پرداخت قبوض

توبانک، شعب دیجیتالی بانک گردشگری

باشگاه مشتریان توبانک

باشگاه مشتریان هواداری برای اولین بار و به‌صورت کاملا آنلاین و عملیاتی در سوپر اپلیکیشن TOBANK برای هواداران باشگاه پرسپولیس ایجاد شده است و به‌زودی برای کلیه مشتریان بانک گردشگری در دسترس قرار خواهد گرفت.

در قسمت باشگاه مشتریان و انتخاب گزینه “دریافت کد تخفیف” می‌توانید از تخفیف‌های موجود استفاده کنید. همچنین در زمان پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنتی نیز می‌توانید از تخفیف باشگاه مشتریان استفاده کنید.

علاوه بر پیش‌بینی صحیح مسابقات فوتبال و دریافت امتیاز آن، می‌توانید در قسمت باشگاه مشتریان و انتخاب گزینه “دریافت امتیاز”، لیست تمام امتیازها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید سابقه امتیاز‌های دریافتی و پرداختی را نیز مشاهده کنید.

در قسمت باشگاه مشتریان و انتخاب گزینه “دریافت کد تخفیف” می‌توانید از تخفیف‌های موجود استفاده کنید. همچنین در زمان خرید شارژ سیم‌کارت، بسته اینترنتی و پرداخت قبوض نیز می‌توانید از تخفیف باشگاه مشتریان استفاده کنید.

برای دانلود توبانک به لینک زیر مراجعه کنید:

www.tobank.ir

برای تماس با پشتیبانی  توبانک می‌توانید با شماره 23950-021 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.