اتفاق جالب در مراسم اهدای جوائز قرعه کشی بانک کارآفرین

دو جایزه یک میلیارد ریالی بانک کارآفرین توسط برندگان در جهت حمایت از کودکان در حال تحصیل مناطق محروم به بنیاد کودک و خیریه مدرسه ساز اهداء شد.

در مراسم اعطای هدایای برندگان دومین جشنواره حسابهای قرض الحسنه نیک آفرین، نماینده شرکت عمران آذرستان بعنوان یکی از برندگان جایزه یک میلیارد ریالی بانک کارآفرین در راستای مسولیت اجتماعی این شرکت و به جهت حمایت از کودکان مناطق محروم هدیه یک میلیارد ریالی خود را به بنیاد کودک بخشید تا در جهت حمایت از کودکان این منطقه هزینه شود.

همچنین در این مراسم خانم فاطمه مژگان قاضی یکی دیگر از برندگان جایزه یک میلیاردریالی بانک که از خیرین مدرسه ساز بود، نیز اعلام کرد؛ جایزه یک میلیارد ریالی و سپرده ریالی خود را صرف ساخت مدرسه در یکی از مناطق محروم کشور خواهد کرد.

گفتنی است، بانک کارافرین در سالهای گذشته در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود تجهیز، ساخت، بازسازی و نوسازی مدارس در مناطق محروم را در دستور کار خود داشته و دارد به گونه ای که تا کنون چندین مدرسه با نام کارآفرین در استان زاهدان و کرمانشاه را افتتاح کرده است.

همچنین در همین راستا اهدای بسته های کمک آموزشی به مدارس محروم از دیگر برنامه های این بانک در ایفای تعهد مسولیت اجتماعی بانک است که هر ساله انجام می شود.

منبع بانک کارآفرین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.