فروش آنلاین جمعه سیاه در آمریکا رکورد زد

صرف‌کنندگان آمریکایی از تخفیف‌های چشمگیر عرضه شده برای همه کالاها استفاده کرده و جمعه سیاه امسال، ۱۲/ ۹ میلیارد دلار خرید آنلاین کردند.

آمار شرکت ادوب و ادوب آنالیتیکس‌(بخش تحلیلی این شرکت) نشان داد هزینه آنلاین در جمعه سیاه، ۳/ ۲ درصد افزایش یافته‌ است، زیرا مصرف‌کنندگان با وجود پیشنهادهای خریدی که از اکتبر آغاز شده بودند، منتظر خرید در روزهای خرید بزرگ بودند. ادوب آنالیتیکس که تجارت الکترونیکی را با آنالیز تراکنش‌های وب‌سایت‌ها ارزیابی می‌کند، به اطلاعات خرید ۸۵ درصد از ۱۰۰ فروشنده اینترنتی بزرگ در آمریکا دسترسی دارد. پیش‌بینی شده بود فروش جمعه سیاه، یک درصد رشد خواهد کرد. ادوب انتظار دارد دوشنبه سایبری، بزرگ‌ترین روز خرید آنلاین فصل باشد و فروش آنلاین به ۲/ ۱۱ میلیارد دلار برسد. انتظار می‌رفت مصرف‌کنندگان پس از اینکه پاندمی کووید-۱۹ در دو سال گذشته باعث کاهش خرید حضوری شد، به فروشگاه‌ها هجوم ببرند، اما صبح جمعه سیاه، فروشگاه‌ها در بخش‌هایی از آمریکا، ازدحام کمتر از حد معمولی را مشاهده کردند و خرید حضوری در مقایسه با سال گذشته، تنها ۹/ ۲درصد افزایش داشت.

منبع دنیای اقتصاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.