تسهیلات بلندمدت و طرح‌های متنوع خرید اعتباری دیجی پی برای کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها

شرکت‌ها و سازمان ها می‌توانند برای استفاده از سرویس‌های اعتباری دیجی‌پی شامل خرید اقساطی (با اقساط بندمدت) تا 30 میلیون تومان و خرید اعتباری BNPL یا «الان بخر و بعدا پرداخت کن!» (با بازپرداخت کوتاه‌مدت)، تا پایان دی ۱۴۰۱ فرصت دارند با این شرکت وارد مذاکره شوند.

در سرویس خرید اقساطی (با بازپرداخت بلند مدت)، دیجی‌پی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا تسهیلات مورد نیاز کارکنان‌ خود را بدون نیاز به طی روندهای سنتی و پیچیده، در فرآیندهایی ساده‌ و تسهیل شده به کارکنان خود ارائه کنند و کارکنان این تسهیلات را طی ۱۲ تا ۱۸ ماه بازگردانند.

سرویس خرید اعتباری یا BNPL هم سرویس دیگری‌ست که شرکت‌ها می‌توانند با همکاری دیجی‌پی، برای هر یک از کارکنان خود متناسب با توان بازپرداخت آن‌ها، مبلغی را به عنوان اعتبار در نظر بگیرند. این اعتبار در ابتدای هر ماه، شارژ می‌شود و کاربر می‌تواند خریدهای خود را با تجربه پرداخت‌های یک‌کلیکی انجام دهد و در ابتدای ماه بعد اعتبار استفاده شده را تسویه کند.

در این روش، سازمان خدمات گیرنده مشخص می‌کند که هر یک از کارکنان به تناسب توان بازپرداخت خود چه مبلغی را برای خرید دریافت کنند.

«گروه صنعتی ایران خودرو»، دارندگان کارت آسان‌خرید تجارت، کارکنان متروی تهران و شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و معتبرِ دیگر از جمله تجربه‌های موفق این همکاری بوده‌اند که سرویس‌های اعتباری و خرید اقساطی دیجی‌پی برای ده‌ها هزار نفر از کارکنان آنان فعال شد.

شرکت دیجی‌پی همچنین از افراد و سازمان‌های علاقه‌مند دعوت می‌کند، با معرفی مشتریان جدید در زمینه‌ی سرویس‌های اعتبار سازمانی، از پاداش همکاری بهره‌مند شوند.

کلیه متقاضیان حقوقی و سازمانی و همچنین افراد علاقه‌مند به همکاری برای معرفی مشتریان جدید، می‌توانند با مراجعه به صفحه اعتبار سازمانی در وب‌سایت دیجی‌پی، یا تماس با این شرکت از طریق شماره ۰۲۱۶۱۹۳۰۴۰۰ ضمن دریافت اطلاعات بیشتر درباره این طرح، درخواست خود برای دریافت اعتبار سازمانی یا معرفی مشتریان جدید را به ثبت برسانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.