میلیاردها تومان جایزه با پیش‌بینی بازی‌های جام جهانی در بانک پلاس

کاربران بانک پلاس بانک ملت مى‌توانند با مراجعه به منوى جام جهانى این اپلیکیشن، مسابقات جام جهانى را پیش بینى کنند و برنده یکى از جوایز ارزنده بانک ملت شوند.

بانک پلاس، بانکداری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بانک ملت است که اخیراً در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با نصب این اپلیکشن و درج کدملی و شماره همراه، بانک پلاس را فعال کنند و به خدمات متنوعی مثل پرداخت دنگی، مدیریت چک در صیاد، دریافت شماره شبا، سرمایه گذاری در صندوق اوج، پیشنهادات شگفت انگیز دسترسی داشته باشند.

کاربران بانک پلاس همچنین می‌توانند با اسکن کارت بانکی و یا ورود اطلاعات کارت بانکی خود به خدمات دیگری مثل انتقال پول، خریدشارژ، پرداخت عوارض آزادراهی، مدیریت قبوض، مدیریت اقساط و خرید بسته اینترنت دسترسی داشته باشند.

پیش‌بینی بازی‌های جام جهانی در بانک پلاس

یکی دیگر از بخش‌های بانک پلاس، مسابقه پیش‌بینی مسابقات جام جهانین 2022 قطر است که در آن ٩٥٠ جایزه ١٠ میلیون تومانى و ١٠ جایزه ٥٠ میلیون تومانى در انتظار شرکت کنندگان در مسابقه پیش بینى جام جهانى است.

کاربران به 3 روش می‌توانند نسبت به دریافت امتیاز و شرکت در قرعه کشی در بانک پلاس اقدام کنند.

کسب امتیاز از طریق انجام تراکنش در سرویس‌های منتخب در این بخش کاربران با انجام هر یک از سرویس‌های منتخب می‌توانند نسبت به اخذ امتیاز اقدام کنند

کسب امتیاز از طریق پیش بینی مسابقات جام جهانی در این بخش کاربران با انجام پیش بینی هر بازی امکان دریافت امتیاز را خواهند داشت.

در این بخش کاربران می توانند علاوه بر پیش بینی هر بازی، با انتخاب درست قهرمان، نایب قهرمان و جایگاه سوم، امتیاز ویژه دریافت نمایند.

نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به این طرح در پایان دور اول مرحله گروهی با حضور نمایندگان بانک ملت برگزار شد. که در این مرحله تعداد 20 نفر دارای بالاترین امتیاز پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی به‌صورت مستقیم وتعداد 30 نفر بر اساس شیوه قرعه‌کشی گوی و گردونه انتخاب شدند.

بر این اساس، تعداد برندگان از طریق این روش، در مرحله بعدی به 40 نفر، مرحله سوم 50 نفر و تا زمان آخرین قرعه‌کشی به 100 نفر خواهد رسید.

تا پایان مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2022، 11 مرحله قرعه‌کشی دیگر نیز انجام می‌شود و در مجموع 950 جایزه 10 میلیون تومانی و 10 جایزه 50 میلیون تومانی به کاربران سامانه بانک‌پلاس اهدا خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخش قوانین و مقررات در منوی پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی سامانه بانک‌پلاس مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.