رشد دو برابری صدور اعتبار اسنادی در شعب بانک توسعه تعاون

معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی از رشد دو برابری میزان اعتبار اسنادی صادر شده توسط شعب بانک طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

محمد ذوالفقاری معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک در مشهد مقدس اظهار داشت: مانده تسهیلات بانک بیش از 475 هزار میلیارد ریال است و تسهیلات پرداختی بانک در سال جاری از ۲۲۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.

وی افزود: بر اساس جدیدترین آمار مربوط به اواسط ماه جاری میزان اعتبار اسنادی صادره توسط شبکه شعب بانک بیش از 26 هزار میلیارد ریال بوده است که رشد دو برابری این شاخص در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ایجاد شده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: میزان ضمانت نامه های صادره از 90 هزار میلیارد ریال فراتر رفته است که در این شاخص نیز عملکرد استان ها بسیار مناسب و تصاعدی بوده است.

معاون بانک توسعه تعاون تاکید کرد: در حال حاضر 20 استان رشد بالای 20 درصدی را در جذب سپرده محقق نموده اند و با همراهی مابقی استان ها بسیاری از برنامه های تجهیز منابع در سطح مناسبی قابل تحقق خواهد بود.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: از مهمترین برنامه ها و توصیه ها به واحدهای اجرایی مدیریت مطالبات بانک در سطحی پایین تر از حد متعارف ۵ درصد است.

منبع بانک توسعه تعاون
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.