خدمات نت بانک شرکتی بانک سامان

بانک سامان با هدف ارائه خدمات تخصصی، تسریع انجام عملیات بانکی و مدیریت حساب‌ها بدون نیاز به حضور در شعبه و البته به دلیل مدیریت امن‌تر و آسان‌تر حساب‌های شرکتی، نت‌بانک شرکتی با قابلیت تعریف کاربر مجازی و استفاده از کارپوشه را به مشتریان حقوقی عرضه کرده است.

این سرویس در کنار قابلیت‌ها و امکانات بسیاری مثل واریز و پرداخت حقوق کارکنان و انجام تمام تراکنش‌های مالی شرکتی که دارد، می‌تواند جایگزینی مطمئن و راحت به‌جای استفاده از چک در پرداخت‌های شرکتی باشد.

با استفاده از این خدمت دیگر لازم نیست مسئول مالی شرکت دستور و برگه چک هر پرداخت را آماده کند و آن‌ها را برای تأیید و امضا نزد مدیرعامل ببرد و بعد از امضا هم دریافت کننده چک فراخونده شود تا چک را در بانک وصول کند.

نحوه استفاده از نت بانک شرکتی بانک سامان

شما می‌تونید با استفاده از نت‌ بانک شرکتی بانک سامان، فقط با چند کلیک تمام این مراحل رو انجام دهید. به این صورت که  اگر از نت بانک سامان استفاده می‌کنید کافی است که وارد  قسمت شرکت یار شوید و در این بخش بنا به نیازتان هر تعداد کاربر مجازی با سطوح مختلف دسترسی و میزان و سقف برداشت در بازه‌های زمانی روزانه و ماهانه را برای هر کدام تعریف کنید.

بعد از این مرحله هر یک از افرادی تعریف‌شده توسط شما می‌توانند از این قسمت وارد حساب شرکت شوند و مبلغ و توضیحات مورد نظر برای انتقال  را وارد کنند.

هم‌زمان در قسمت کارپوشه پیامی برای مدیران و صاحبان حساب ارسال می‌شود و در صورت تایید، این انتقال به‌صورت خودکار انجام بگیرد.

آن‌ها حتی می‌توانند این پیام‌ها را در اپلیکیشن موبایل‌نت بر روی تلفن همراهشان ببینند و تأیید کنند.

بنابراین شما می‌توانید با استفاده از سرویس نت بانک شرکتی بانک سامان در وقت، انرژی کاغذ بازی‌های اداری و رفت‌وآمدها صرفه‌جویی کنید.

خدمات نت بانک شرکتی بانک سامان

مزایای نت بانک

انجام امور بانکی بدون نیاز به حضور در شعبه

استفاده ۲۴ ساعته از خدمات بانکی

دسترسی به سوابق سپرده‌ها و مدیریت آن‌ها

با همین رویکرد و با هدف ارائه خدمات تخصصی به مشتریان شرکتی و مشتریان حقیقی کسب‌وکار، نت بانک شرکتی سامان راه‌اندازی شد. تا بتواند باعث کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک شده و استفاده از این سرویس‌ها را جایگزین خدماتی همانند چک کنند.

ملزومات ورود به نت بانک

برای استفاده از خدمات اینترنت بانک کافی است به یکی از شعب بانک مراجعه و رمز اینترنت بانک و دسترسی به این سیستم را دریافت کنید.

خدمات مهم نت بانک شرکتی

امکان استفاده از انواع انتقال وجه داخلی بین بانکی و تأیید این انتقال وجه از طریق سیستم کارپوشه و همچنین امکان تعریف کاربر مجازی از طریق منوی شرکت یار از خدمات مهم نت بانک شرکتی است.

منوی شرکت یار

یکی از قابلیت‌های مهمی که  در اینترنت بانک شرکتی می‌توانیم از آن استفاده کنیم امکان تعریف کاربر مجازی و امکان تفویض اختیار به کاربران آن شرکت است. این کار از طریق منوی شرکت یار انجام می‌شود و از طریق منوی شرکت یار، کاربران مجازی ایجاد می‌شوند و نام کاربری و رمز در اختیارشان قرار داده می‌شود و براساس گروه‌بندی‌های انجام‌شده محدوده دسترسی‌شان به سرویس‌ها در قالب گروه‌های تعریف‌شده مشخص می‌شود این دسترسی می‌تواند شامل منابع و مجوزهای سپرده شود .

کاربران نت بانک شرکتی

کاربران نت بانک شرکتی به‌طورکلی به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

  • کاربران اصلی
  • کاربر مجازی
  • امضاداران

ایجاد کاربر

از منوی شرکت‌یار، امکان تعریف گروه و کاربر وجود دارد. برای تعریف کاربر از گزینه‌ی افزودن کاربر استفاده می‌شود و مشخصات کاربری که قصد داریم تعریف کنیم را در این قسمت وارد کرده و پس‌از ورود اطلاعات موردنظر، کاربر تعریف خواهد شد و سپس گروه‌هایی نمایش داده می‌شود که با انتخاب هر کدام از این گروه‌ها دسترسی‌هایی که در آن‌ها وجود دارد به کاربر تخصیص میابد.

کارپوشه

کاربر مجازی، کاربری است که این قابلیت را دارد که انتقال وجه را در سیستم تعریف کند، اما انجام هر انتقال  از طریق سیستم اینترنت بانک شرکتی نیازمند تأیید امضاداران آن شرکت است، این تأییدها باید مطابق با آن‌چه که در شرایط برداشت شرکت ذکر شده‌ است انجام شود و این تأیید از طریق منویی به اسم کارپوشه انجام می‌شود.

هنگام تعریف انتقال وجه توسط کاربر مجازی، امضادارانی که این انتقال را تأیید کنند توسط کاربر مشخص می‌شوند و این انتقال بعدها به کارپوشه‌ی این امضادارها ارجاع داده می‌شود. بعد از تأیید، این انتقال وجه‌ها از طریق منوی کارپوشه توسط امضادارها انجام شود. آخرین مرحله‌ای که برای انجام انتقال وجه از طریق اینترنت بانک شرکتی بعد از تأیید امضاء داران نیاز است، اجرای آن درخواست توسط کاربر اصلی شرکت است.

خدمات بانکی درگاه

  • نمایش موجودی سپرده‌ها و صورت‌حساب
  • انتقال وجه داخلی و بین‌بانکی
  • تعریف کاربر مجازی
  • تفویض اختیار به اعضای شرکت طبق درخواست شرکت
  • تائید / رد درخواست کارتابل امضاداران
  • انجام هرگونه پرداخت با تایید امضاداران مطابق روزنامه رسمی
  • امکان ثبت، انتقال، تایید/رد و استعلام چک و همچنین مدیریت دسته چک
  • امکان تعریف کاربر مجازی با سطح دسترسی موردنظر کاربر اصلی
  • تائید/رد درخواست پرداخت از سپرده در سپرده‌های حقوقی و مشترک
  • تفویض اختیار انجام امور بانکی خود در اینترنت بانک به دیگران
  • امکان انتقال گروهی به‌صورت داخلی و بین‌بانکی

چگونه می‌توانم به این درگاه دسترسی داشته باشم؟

1 – مشتری بانک هستید:

تکمیل قرارداد و دریافت رمز از شعب

ورود به سایت سامان

ورود به نت‌بانک

2 – مشتری بانک نیستید:

افتتاح حساب

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.