موشن گرافیک| وضعیت وام‌های قرض‌الحسنه بانک پارسیان

نگاهی به عملکرد بانک پارسیان طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد؛ این بانک همگام باسیاست‌های دولت، تسهیلات مختلفی در بخش‌های ازدواج، فرزند آوری، اشتغال‌زایی و غیره به متقاضیان پرداخت کرده است.

گزارش‌های آماری منتشرشده نشان می‌دهد؛ این بانک از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 1401، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان حدود 8 هزار و 339 فقره وام ازدواج به مبلغ 11 هزار و 208 میلیارد ریال و به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بالغ‌بر 10 هزار و 833 فقره وام فرزند آوری به مبلغ 4هزار و 26 میلیارد ریال و به متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین در مدت یادشده بانک پارسیان بالغ‌بر 15 هزار و 416 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 9 هزار و 826 میلیارد ریال به مشمولان طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ارائه داده است.

توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و توانمندسازی افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی از دیگر رویکردهای این بانک است که در مسیر تحقق آن‌ها در 10 ماهه نخست امسال تعداد 2،764 وام قرض‌الحسنه اشتغال بالغ‌بر 2،509 میلیارد ریال به مددجویان این سازمان‌ها پرداخت شده است.

وضعیت وام‌های قرض‌الحسنه بانک پارسیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.