افتتاح سپرده جدید از طریق اینترنت بانک ایران زمین

یکی از امکانات اینترنت بانک ایران زمین، افتتاح سپرده جدید از طریق اینترنت بانک ایران زمین است.

 امروزه ارائه خدمات غیرحضوری 7*24 در هر جا و مکانی یکی از خدمات پایه‌ای بانک‌ها محسوب می‌شود و مشتریان به استفاده از این خدمات عادت کرده‌اند.

کانال اینترنت بانک یکی از خدمات غیرحضوری همه بانک‌ها است. مشتریان با استفاده از اینترنت بانک می‌توانند به بسیاری از خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعبه دسترسی داشته باشند.

بانک ایران زمین نیز به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات دیجیتالی غیرحضوری، با ارائه خدمات متنوع در اینترنت بانک  و موبایل بانک خود سعی داشته نیازهای مالی و بانکی مشتریان خود را برطرف کند.

ارائه انواع خدمات انتقال وجه، مدیریت کارت، پرداخت، مدیریت تسهیلات، مدیریت چک و … از جمله قابلیت‌های اینترنت بانک ایران زمین است.

علاوه بر موارد فوق، یکی از امکانات اینترنت بانک ایران زمین، افتتاح سپرده جدید از طریق اینترنت بانک ایران زمین است.

مشتریانی که در بانک ایران زمین حساب دارند و از طریق نام کاربری و رمز عبور، امکان استفاده از اینترنت بانک را دارند می‌توانند از منوی سمت راست اینترنت بانک ایران زمین، با انجام چند مرحله ساده حساب جدید افتتاح کنند.

افتتاح سپرده جدید از طریق اینترنت بانک ایران زمین

برای این کار لازم است مشتریان سپرده کوتاه مدت را انتخاب کنند.

در مرحله بعد توافق نامه شرایط و قرارداد افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت/ کوتاه مدت ویژه را تایید کنند.

شعبه مدنظر، مبلغ افتتاح حساب، برداشت از سپرده بابت مبلغ افتتاح، سپرده واریز سود، روز واریز سود، روش ارسال صورتحساب و امضاء  را انتخاب کنند.

رمز دوم را انتخاب و جزئیات حساب را تایید کنند تا حساب مورد نظر افتتاح شود.

لازم به ذکر است برای استفاده از اینترنت بانک ایران زمین، مشتریان این بانک باید نام کاربری و رمز عبور را از شعبه دریافت  کنند و از طریق آدرس https://izbank.ir/ وارد قسمت اینترنت بانک شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.