چرا هویت دیجیتال برای بانک‌های امروزی ضروری است؟

در این مقاله توضیح داده می‌شود که چرا سیستم‌های احراز هویت دیجیتالی انعطاف‌پذیر، هسته اصلی انقلاب دیجیتال در خدمات مالی هستند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک، برخی از مزایای عینی شناسه دیجیتالی برای بانک‌ها را در این مقاله  بررسی می‌کنیم:

ارائه تجربیات بهتر به مشتری

بانک‌ها می‌توانند با احراز هویت دیجیتالی سریع و ایمن، تجربیات بهتری به مشتریان ارائه دهند. پلتفرم‌های هویت دیجیتال، پایه و اساس یک تجربه کاربری دیجیتالی بدون اصطکاک و قابل اعتماد هستند، چه در بانکداری آنلاین، چه در پذیرش مشتری یا سایر اپلیکیشن‌ها؛

فرصت‌های بانکداری دیجیتال

هویت دیجیتال مشتریان را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به وارد کردن مجدد هویت خود، به راحتی بین پلتفرم‌های مختلف جابجا شوند. آنها یک مسیر واحد، کاربر پسند و منعطف را برای دسترسی به چندین سرویس از طریق یک پلتفرم ارائه می‌کنند. احراز هویت دیجیتال همچنین دسترسی به خدمات ارزش افزوده مانند اپلیکیشن‌های اعتباری، وام مسکن و وام را بدون درخواست‌های دائمی احراز هویت که مشتریان را خسته می‌کند، آسان‌تر می‌کند.

بهبود سودآوری

هویت دیجیتال تجربه خرید آنلاین را بهبود می‌بخشد، تقلب را کاهش می‌دهد، وفاداری به برند را افزایش می‌دهد و کارایی عملیاتی را افزایش می‌دهد. پیاده سازی یک راه حل هویت دیجیتال می‌تواند زمان و هزینه احراز هویت مشتری را کاهش دهد و در عین حال تجربه مشتری را بهبود بخشد. هنگامی که مشتریان به صورت آنلاین خرید می‌کنند، هویت دیجیتال به طور قابل توجهی تعداد احراز هویت مورد نیاز را کاهش می‌دهد.  اصطکاک در پرداخت را کاهش می‌دهد و رشد درآمد را بهبود می‌بخشد. به طور گسترده‌تر، هویت دیجیتال وفاداری مشتری را تقویت می‌کند و با سرعت بخشیدن به ارائه خدمات آنلاین و امکان اتوماسیون بیشتر، درآمد را افزایش می‌دهد.

چرا هویت دیجیتال برای بانک‌های امروزی ضروری است

کاهش اصطکاک و ورود به سیستم‌های هویت دیجیتال سازگار می‌توانند به بانک‌ها کمک کنند تا از تحول دیجیتال حداکثر استفاده را ببرند، به‌ویژه وقتی صحبت از خودکارسازی فرآیندهایی است که هنوز در عصر کاغذ گیر کرده‌اند.

برای بانکداری باز آماده شوید

از آنجایی که بانکداری باز ظرفیت دسترسی به طیف گسترده‌ای از خدمات را از طریق یک درگاه بانکی واحد مهیا می‌کند، سیستم های احراز هویت دیجیتال ضروری خواهند بود. شناسه دیجیتالی مشتریان را قادر می‌سازد تا به راحتی بین پلتفرم‌های خدماتی بدون اجازه مجدد، حرکت کنند و یک راه ساده، آسان و انعطاف‌پذیر برای دسترسی به چندین سرویس در یک پلتفرم ارائه ‌دهد.

منبع paymentscardsandmobile
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.