اسمارت پیک، تولید کننده انواع کارتخوان پرداخت هوشمند

شرکت اسمارت پیک (Smart Peak)، برندی جوان و توانا در صنعت پرداخت با فناوری پیشرفته می‌باشد که با رویکرد مدرن و فناورانه خود در تحقیق و طراحی محصول، تولید، فروش و خدمات پس از فروش، توانسته محصولاتی از پایانه‌های هوشمند متنوع از جمله کارتخوان‌های پرداخت، دستگاه‌های اینترنت اشیا و همچنین پایانه‌های با کاربری ویژه را طراحی، تولید و به بازار بین المللی عرضه و معرفی نماید.

شرکت اسمارت پیک فعالیت خود را بطور رسمی در سال 2012 و در شهر شانگهای چین آغاز کرد. این شرکت موفق گردیده است که در زمانی کوتاه و با بهره گیری از ظرفیت و مزیت‌های خود، به عنوان برندی کیفیت مدار، پیشگام و فناور در عرصه تولید دستگاه‌های پرداخت (کارتخوان‌های پرداخت) از جمله اندروید پوزها، پرداخت سریع و مبتنی بر QR، موبایل کامپیوترهای صنعتی، صندوق‌های فروشگاهی و… باشد.

 اسمارت پیک، تولید کننده انواع کارتخوان پرداخت هوشمند

اسمارت پیک، تولید کننده انواع کارتخوان پرداخت هوشمند

شرکت اسمارت پیک در حال حاضر با بالغ بر 1000 نفر تکنسین و کارمند در بخش‌های مختلف و خط تولید بزرگ آن در شهر جیشانگ چین تا به امروز بیش از 7 میلیون دستگاه به بازار جهانی در سراسر دنیا و تمامی قاره‌ها عرضه نموده است. در جدیدترین رتبه بندی شرکت‌های فعال در زمینه کارتخوان های پرداختی (گزارش نیلسون) رشد این شرکت در ارتقاء جایگاه و دستیابی به رتبه های برتر در تمام رنکینگ‌های بین المللی مشهود می‌باشد و امید دارد با برنامه ریزی هدفمند خود این روند رو به رشد را در سال‌های آتی سرعت بخشد. از جمله ویژگی محصولات اسمارت پیک کیفیت طراحی و ظاهر محصولات این شرکت می‌باشد. اسمارت پیک با همکاری شرکت­‌های Reddot و Techfaith که از برترین کمپانی های طراحی دستگاه های دیجیتال به حساب می آیند، اقدام به طراحی دقیق محصولات هوشمند و با کیفیت خود می‌نماید. مراحل دقیق و مهندسی طراحی و تست محصولات اسمارت پیک تضمین کننده دستگاه ها و کارتخوان های با کیفیت برای مشتریان و بازار می‌باشد.

این شرکت با توسعه بازار جهانی خود در حال حاضر عرضه کننده انواع ترمینال­‌های هوشمند و صنعتی از جمله کارتخوان های پرداخت به بیش از 50 کشور در سرتاسر دنیا می باشد. اسمارت پیک در سال 2017 تصمیم به فعالیت و گسترش بازار خود در منطقه غرب آسیا گرفت که در این راستا با راه اندازی رسمی دفتر خود در ایران (Smart Peak-Iran Office) تجارت خود را در زمینه پایانه های فروش آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست ضمن معرفی خود به عنوان محصولی با کیفیت و البته با قیمت رقابتی، سهم مناسبی از بازار ایران را در اختیار خود بگیرد و در ادامه با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش خط تولید دستگاه های کارتخوان را در منطقه آزاد اروند در راستای هم افزایی تولید و نوآوری در صنعت پرداخت راه اندازی کرده که در طی این مدت همواره با برنامه های توسعه محور در تلاش برای افزایش تولید و ایجاد تنوع در آن می باشد.

 اسمارت پیک، تولید کننده انواع کارتخوان پرداخت هوشمند

در حال حاضر اسمارت پیک در ایران اقدام به تولید و عرضه محصولات و کارتخوان‌های پرداخت خود به شرکت‌های پرداخت الکترونیک(PSP) از جمله تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ)، پرداخت نوین آرین، فناپ و… گردیده که این امر با فروش مستقیم و یا با همکاری شرکت های هدایت تراکنش انجام پذیرفته و در دست اجرا می باشد. اسمارت پیک در نظر دارد در آینده ای نزدیک دامنه فروش و همکاری تجاری خود را گسترش داده و با تولید دستگاه های کارآمد و با کیفیت و مقرون به صرفه، متناسب با نیازمندی بازار و مشتریان، در صنعت پرداخت کشور بیش از پیش تاثیرگذار بوده و سهم خود را از پایانه های فعال در بازار ایران افزایش دهد.

کیفیت و تنوع محصولات و همچنین قیمت گذاری به صرفه و کارشناسی شده همیشه معیارهای مهم و از جمله شاخص های اساسی در مسیر رشد و پیشرفت اسمارت پیک بوده که باعث شده این برند در حال حاضر از جمله برندهای مطرح و معتبر در بازار پرداخت الکترونیک و فروش محصولات چه در عرصه بین الملل و چه در بازار ایران قرار گیرد.

برای معرفی برخی محصولات شناخته شده تر اسمارت پیک می‌توان به دستگاه های کارتخوان اندرویدی آن مانند P1000،P600 ،P500 ، P2000 و دستگاه اقتصادی تر P90اشاره کرد. این دسته از محصولات در خط تولید ایران تولید شده و در نظر دارد تا با اضافه کردن محصولات بیشتر به این خط، همچنان نمودار صعودی خود را در گرفتن سهم بازار داخل ادامه دهد. اسمارت پیک تاکنون بیش از 800 هزار دستگاه فعال در سراسر کشور دارد که با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را حفظ نماید. شایان ذکر است این آمار در حال افزایش است و چشم انداز بزرگتری پیش روی این برند قرار خواهد داشت.

سبد محصولات شرکت اسمارت پیک متنوع بوده و متناسب با نیازمندی­ و تکنولوژی­‌های پرداخت طراحی و برنامه‌­ریزی شده است؛ لذا محصولات معرفی شده صرفا از دسته کارتخوان­ پرداخت (اندرویدی و سیار غیر اندرویدی) این شرکت بوده که امید است با ایجاد زمینه های پیشرفت در صنعت پرداخت کشور از دستگاه­ه‌ا و تکنولوژِی‌­های به روزتر این شرکت مانند موبایل کامپیوترها یا پرداخت های QR در داخل کشور بهره‌­برداری و تولید شود. از دیگر محصولات این شرکت می توان به محصولات، صندوق فروشگاهی هوشمند (ECR) این شرکت اشاره نمود.

از دیگر نقاط تمایز برند اسمارت پیک، ارائه سامانه های پشتیبان به منظور مدیریت ترمینال ها و خدمات به پذیرندگان می باشد. این شرکت با ارائه سرویس های نرم افزاری خود، مدیریت عملیاتی پایانه های پرداخت را برای شرکت­‌های پرداخت (PSP) و شرکت های هدایت تراکنشی تسهیل نموده که موجبات کاهش هزینه های عملیاتی و همچنین فرصت درآمدزایی جدید را فراهم ساخته است. سرویس MDM(TMS) یکی از این سامانه ها می باشد که ترمینال به وقت نیاز و به سهولت میتواند از طریق اتصال به اینترنت به آخرین ورژن نرم افزار و سیستم عامل به روزرسانی گردد.

دیگر سرویس بسیار مهم و منحصر به فرد اسمارت پیک، فروشگاه اپلیکیشن(Peak Store) اختصاصی شرکت های PSP است که مخصوص دستگاه های اندرویدی است. این سامانه جذاب به پذیرنده این قابلیت را می دهد که بر روی کارتخوان اندرویدی خود به مانند تلفن همراه به یک فروشگاه نرم افزاری مجاز و اختصاصی PSPدسترسی پیدا نماید تا آخرین برنامه های جدید و کاربردی را که PSP (از قبیل؛ اپلیکیشن های حسابداری، مدیریت مشتریان و یا اختصاصی پارکینگ، رستوران و…) بر روی سامانه Peak Store قرار داده است را بر روی پایانه اندرویدی خود دانلود، نصب و استفاده نماید. کنترل محل جغرافیایی پایانه­‌ها(Device Loss Prevention) از جمله دیگر سامانه هایی می باشد که امکان نظارت بر روی پایانه‌­ها را (به منظور کاهش سرقت و…) برای شرکت PSP و سایر شرکت های مالک پایانه فراهم می سازد.

اطلاعات تکمیلی درخصوص محصولات شرکت و فعالیت های آن از طریق سایت های http://smartpeak.cn و https://smartpeak.ir قابل دسترسی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.