تسهیلات دیجی‌پی با ضمانت سفته الکترونیک

متقاضیان دریافت وام ۳۰میلیونی برای خرید از دیجی‌کالا که چک صیادی به‌نام خودشان ندارند، از این به بعد می‌توانند به‌جای چک، سفته الکترونیکی ارائه کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت امکان تضمین با سفته الکترونیکی به‌جای چک صیادی را هم فراهم کرده تا آن دسته از علاقه‌مندانی که چک صیادی به‌نام خودشان ندارند، بتوانند به‌راحتی وام دریافت کرده و از دیجی‌کالا خرید کنند.

همچون گذشته برای دریافت تسهیلات ۳۰میلیون تومانی دیجی‌پی، متقاضی باید حساب فعالی در بانک ملت داشته باشد. پس از انجام مراحل امکان‌سنجی و ارائه مدارک هویتی، کاربر بر اساس رتبه اعتباری خود می‌تواند از طریق چک صیادی یا سفته وارد مرحله تضمین شود و بعد از ارائه یکی از این تضامین و امضای الکترونیکی قرارداد این اعتبار را دریافت کند.

همه فرایندهای ثبت‌نام تا دریافت اعتبار، به‌صورت غیرحضوری و آنلاین، به‌راحتی انجام می‌شود. اما برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، شرایطی برای مراجعه حضوری در نظر گرفته شده است. دیجی‌پی در دو مرکز ارائه خدمات در نارمک و پلاتین، آماده ارائه خدمات حضوری به درخواست‌کنندگان است. به این ترتیب که متقاضی می‌تواند با همراه داشتن همه مدارک مورد نیاز (مدارک هویتی، دسته‌چک و …) به این مراکز مراجعه کند و مراحل دریافت تسهیلات را به سرعت و با همراهی کارشناسان دیجی‌پی طی کند.

برای انجام مراحل ثبت‌نام آنلاین هم کافی است اپلیکیشن دیجی‌پی را از وب‌سایت رسمی این شرکت یا استورهای معتبر دریافت و نصب کنید. بعد هم مراحل را طبق راهنمای موجود در این اپلیکیشن جلو بروید.

متقاضیانی که فرایند اعتبارسنجی را پشت سر گذاشته و پذیرفته شوند، می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در گروه‌های کالایی پذیرندگان دیجی‌پی از جمله دیجی‌کالا، تا سقف ۳۰میلیون تومان اینترنتی خرید کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.