فعال‌سازی غیرحضوری موبایل بانک کشاورزی

برای فعال‌سازی غیرحضوری موبایل بانک کشاورزی فقط کافی است شماره حساب یا شماره کارت، کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه خود را در سایت بانک کشاورزی وارد کنید.

آیا می‌دانستید امکان فعال‌سازی غیرحضوری موبایل بانک کشاورزی از طریق سایت این بانک وجود دارد؟ بانک کشاورزی به عنوان یک بانک بزرگ قدیمی، در ارائه خدمات مدرن و غیرحضوری همیشه پیشرو بوده است.این بانک با ارائه خدمات غیرحضوری در مورد خدماتی که معمولاً نیاز به حضور مشتری در شعب دارد قدم‌های خوبی به سمت عدم نیاز مشتریان به حضور در شعب برداشته است.

خدمات موبایل بانک کشاوری که بصورت 7*24 در هر مکان و زمانی در اختیار مشتریان قرار دارد یکی از خدمات غیرحضوری این بانک است که در کنار دیگر خدمات غیرحضوری نیاز به مراجعه فیزیکی مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات را کاهش می‌دهد.

اما یکی از زیر خدمات موبایل بانک، امکان فعال‌سازی آن است که معمولاً مشتریان برای فعال‌سازی موبایل بانک به شعب مراجعه می‌کنند.

برای دریافت این خدمت معمولاً مشتریان در شعبه فرم مدنظر را پر کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت می‌کنند، اما در این خدمت بانک کشاورزی، دیگر نیاز به حضور مشتریان در شعب نیست.

فعال‌سازی غیرحضوری موبایل بانک کشاورزی

برای فعال‌سازی غیرحضوری موبایل بانک کشاورزی فقط کافی است بدون مراجعه به شعب بانک، مشتریان در سایت بانک کشاورزی، قسمت فعال‌سازی و مدیریت همراه بانک، جهت اتصال حساب / کارت به همراه بانک، قطع ارتباط آن ها و همچنین تخصیص / تغییر رمز حساب اقدام نمایید.

  • برای این کار باید ابتدا شماره حساب یا شماره کارت خود را وارد کنند.
  • سپس شماره کد ملی خود را وارد کنند.
  • بعد تاریخ تولد خود را وارد کنند.
  • و در انتها شماره همراهی که برای شماره حساب مورد نظر، نزد بانک معرفی شده باشد را وارد کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.