بانک کودک و نوجوان کشاورزی چیست؟

از مهم ترین هدفهای طرح بانک کودک و نوجوان، آموزش مفاهیم بانکی و آشنایی نسل آینده با فرهنگ پس انداز با برگزاری دوره های یک روزه در بانک، آشنایی با بانکداری الکترونیکی و فرهنگ سازی استفاده از ابزارهای آن مثل کارت های بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک ، خود پرداز ، پایانه های فروش و شناخت مفاهيم سرمايه گذاري و فرهنگ پس انداز است.

بانک کشاورزی طرح بانک کودک و نوجوان را در پاییز سال 1379 آغاز کرد و اولیـن باجه اش در کانـون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع به کار کرد . سـه سال بعد در زمستان سال1382 اولیـن شعبه اختصاصی کودکان و نوجوانان در تهــــران و سایر استان ها افتتاح شد .

اهداف بانک کودک و نوجوان کشاورزی

مهم ترین هدفهای طرح بانک کودک و نوجوان موارد زیر هستند:

  • آموزش مفاهیم بانکی و آشنایی نسل آینده با فرهنگ پس انداز با برگزاری دوره های یک روزه در بانک
  • آشنایی با بانکداری الکترونیکی و فرهنگ سازی استفاده از ابزارهای آن مثل کارت های بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک ، خود پرداز ، پایانه های فروش
  • شناخت مفاهيم سرمايه گذاري و فرهنگ پس انداز
  • القاي حس استقلال در كودك و نوجوان
  • تشويق كودكان و نوجوانان در استفاده از ابزارهاي بانكداري الكترونيكي بانك كشاورزي

باشگاه كودك و نوجوان بانك كشاورزي چيست؟

باشگاه كودك و نوجوان بانك كشاورزي به عنوان محلي مجازي براي گردهمايي كودكان و نوجوانان طراحي شده است. در اين باشگاه امتيازهايي به شما تعلق مي‌گيرد و متناسب با امتياز، جايزه‌هايي در نظر گرفته شده است.

عضويت در باشگاه براي كودكان و نوجوانان چه مزاياي براي من دارد؟

– اختصاص صفحه‌اي منحصربه‌فرد به شما در سايت باشگاه

– دريافت امتياز متناسب با رفتار بانكي شما  بعنوان نمونه از طريق افزايش مبلغ سپرده‌گذاري و استفاده از ابزارهاي بانكداري الكترونيكي بانك كشاورزي

– امكان دريافت پاداش پس از كسب امتيازهاي لازم

– شركت در قرعه‌كشي‌هاي دوره‌اي

– برگزاري مسابقات و جشنواره‌هاي مختلف

 

بانک کودک و نوجوان کشاورزی

ثبت نام در باشگاه كودك و نوجوان

  1. براي ثبت نام در باشگاه كودك و نوجوان بانك كشاورزي بايد حتما يكي از حساب‌هاي كودك و نوجوان را داشته باشيد. در صورتيكه در حال حاضر حساب كودك و نوجوان بانك كشاورزي نداريد، براي افتتاح حساب مي‌توانيد به همراه والدين خود به يكي از شعب بانك كشاورزي مراجعه نماييد.
  2. حداكثر سن براي عضويت در باشگاه ” 15 سال تمام ” مي ‌باشد.
  3. پس از افتتاح حساب با مراجعه به سايت بانك كشاورزي (www.bki.ir) و انتخاب بانك كودك و نوجوان، گزينه ثبت‌نام در باشگاه را كليك نماييد.
  4. پس از ورود شماره حساب و كدملي و قبول قوانين باشگاه دكمه “مرحله بعد” را كليك نماييد.
  5. در صفحه باز شده اطلاعات شما شامل شماره حساب، كدملي، نام و نام خانوادگي نمايش داده شده است. در صورتيكه اطلاعات نمايش داده شده متعلق به شما مي‌باشد ساير اطلاعات درخواستي را تكميل نماييد؛ در غير اينصورت به دليل مغايرت اطلاعات به يكي از شعب بانك كشاورزي مراجعه نماييد.
  6. توجه داشته باشيد كه” شماره تلفن همراه ” ثبت شده در بخش اطلاعات درخواستی مطابق با شماره تلفن همراه  شما باشد، زیرا پس از پایان مراحل ثبت نام کد فعالسازی حساب شما در باشگاه،  به این شماره ارسال مي‌شود. چنانچه شماره تلفن همراه متعلق به شما نبوده و يا تغيير يافته است “گزينه شماره تلفن همراه من صحيح نمي‌باشد” را انتخاب نموده و در بخش فعال شده شماره  خود را وارد نماييد.
  7. پس از تكميل ساير اطلاعات نام كاربري و رمز عبور خود را انتخاب نموده و اتمام ثبت نام را انتخاب كنيد. (نام كاربري و كلمه عبور براي ورود به باشگاه بانك مورد نياز است بنابراين آن‌ها را در جاي امن و مناسبي يادداشت نماييد).
  8. پس از اتمام ثبت‌نام ” كدفعال‌سازي ” به تلفن همراه و يا ايميل شما ارسال شده و براي اولين ورود به باشگاه مي‌بايست  ” كد فعال‌سازي  ” را در سايت وارد نمايد.

امتيازها چگونه افزايش مي‌يابد؟

– با اتمام ثبت نام در باشگاه بانك كشاورزي 5 امتياز بعنوان هديه ورود از سوي بانك كشاورزي به شما اختصاص داده مي‌شود.

– سپس امتيازهاي شما بر اساس هر يك از خدمات ذيل افزايش مي‌يابد.

  • ميانگين ماهانه سپرده‌ها
  • پرداخت غيرحضوري قبوض خانواده
  • خريد اينترنتي از درگاه‌ بانك كشاورزي
  • خريد از پايانه‌هاي فروش بانك كشاورزي
  • خريد شارژ تلفن همراه
  • دعوت از دوستان
  • تبريك تولد

البته خريدها بايد با کارت بانک کشاورزي باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.