تولید و نوآوری از اهداف پارت ارتباط آوا

رئیس هئیت مدیره پارت ارتباط آوا: این شرکت به عنوان نمایندگی انحصاری برند مورفان در ایران سعی کرده عملکرد صادقانه و درستی را با همکاران، PSP و پذیرندگان داشته باشد و به عنوان نماینده فروش و خدمات محصولات  PAX ، قرار است از سال جدید تولید این محصولات را نیز شروع کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت پارت ارتباط آوا، تولید و نوآوری در صنعت پرداخت را از اصلی‌ترین اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: پارت ارتباط آوا با بیش از دو دهه فعالیت با اتکا به دانش و توان نیروهای داخل کشور قدم در راه تولید و تکمیل چرخه نرم افزاری-سخت افزاری دستگاه‌های پرداخت گذاشته است.

شهریار کریمی، رئیس هیئت مدیره پارت ارتباط آوا در گفت‌وگو با عصربانک، ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: این شرکت از سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه راهکارهای جامع پرداخت، بانکداری الکترونیک، توزیع و پشتیبانی دستگاه کارتخوان شروع به فعالیت کرده است.

رئیس هیئت مدیره پارت ارتباط آوا با بیان اینکه این شرکت دانش بنیان از سال ۱۴۰۱ دارای مجوز پرداخت‌یاری شده است، افزود: ارائه راه‌حل های نوین، تامین و پشتیبانی تجهیزات با کیفیت در صنعت پرداخت به عنوان تکمیل کننده چرخه کسب و کار  از اهداف اصلی این شرکت است که در مسیر توسعه این هدف نمایندگی انحصاری شرکت مورفان را اخذ کرده است.

ویژگی کارتخوان‌های پارت ارتباط آوا

وی با بیان اینکه دستگاه‌های کارتخوان پارت ارتباط آوا به صورت دو مدل اندورید و لینوکس در اختیار متقاضیان قرار دارد، تصریح کرد: این دستگاه‌ها از سال۱۴۰1 به تولید و مونتاژ انبوه رسیده‌اند و اکنون ۹۰ هزار دستگاه روانه بازار شده است.

کریمی با بیان اینکه قرار است سه مدل دیگر از دستگاه‌های کارت خوان برای سال آینده به خط تولید اضافه شود، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور تمایل بازار داخلی به دستگاه های لینوکسی بیشتر از اندرویدی است؛ زیرا قیمت تمام شده دستگاه اندرویدی بیشتر بوده و طبیعتا دستگاه لینوکسی ارزان‌تر است و فعلا هم از نظر فرهنگی مزیت دستگاه اندروید در بین صنوف جا نیافتاده است.

دستاورد‌های شرکت پارت ارتباط آوا

کریمی با اشاره به دستاورد‌های شرکت پارت ارتباط آوا، افزود: تولید داخلی سر لوحه کار ما قرار دارد در حالی که در ابتدای تولید صد در صد قطعات دستگاه‌ها وارد میشد اما اکنون خوشبختانه به عنوان یک شرکت دانش بنیان با اتکا به توان و همکاری PSP های داخلی در تولید دستگاه‌های  اندروید بیش از ۴۳ درصد و در بخش لینوکس تا عمق نفوذ ۴۵ درصدی به تولید داخلی رسیده‌ایم.

مدیرعامل پارت ارتباط آوا با اشاره به همکاری و عقد قرارداد این شرکت با شرکت‌های تامین کننده پرداخت گفت: این شرکت با توان داخلی، تاکنون توانسته نیاز بانک‌ها و تامین‌کنندگان خدمات پرداخت (PSP) از جمله پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پرداخت نوین و فن آوا کارت را برطرف نماید.

خدمات پس از فروش اولویت کاری پارت ارتباط آوا

وی تعهد به مشتریان را اولویت کاری این شرکت دانش بنیان عنوان کرد و گفت: شعار ما همواره این بوده که صرفا به دنبال فروش نباشیم بلکه تعهد به مشتری و خدمات پس از فروش را اولویت کاری خود قرار دهیم.

کریمی با اشاره به رقابت در بازار صنعت پرداخت در ایران گفت: دو سه شرکت در کشور در زمینه تولید سخت‌افزارهای پرداخت حضور چشمگیر دارند و ما سعی داریم با چابک‌سازی و کاهش هزینه های تولید در بازار، فعالیت جدی داشته باشیم.

 

شهریار کریمی

تاثیر نوسانات ارزی بر صنعت پرداخت

رئیس هئیت مدیره پارت ارتباط آوا با اشاره به تاثیر نوسانات ارزی بر قیمت تمام شده کارتخوان‌ها گفت: طبیعتا با افزایش قیمت دلار، قیمت تمام شده دستگاه‌های پرداخت نیز برای تولید‌کننده بیشتر می‌شود و به طبع آن، گران‌تر هم به دست پذیرندگان میرسد اما با توجه به اینکه سال‌هاست کارمزد تراکنش ها به صورت ثابت مانده عملا هزینه‌های PSP افزایش پیدا کرده و به همین جهت ارائه دستگاه و خدمات به صورت رایگان برای آنها توجیه اقتصادی ندارد؛ کما اینکه ارائه خدمات و دستگاه رایگان در دنیا نیز مرسوم نیست.

استقبال مناسب جامعه از دستگاه‌ها

رئیس هئیت مدیره پارت ارتباط آوا استقبال از خرید دستگاه ها را در جامعه خوب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر مقاومت سال‌های گذشته وجود ندارد و با افزایش سطح تراکنش‌ها، شرکت‌های طرف قرارداد با PSP افزایش و سطح اشتغال در این عرصه رشد داشته است.

وی عدم نظارت کافی را از معایب این موضوع دانست و گفت: خوشبختانه روز به روز نظارت‌ها بیشتر می‌شود و در واقع طرح هدایت تراکنش کمک بارزی برای PSP ها، بانک‌ها و حتی برای پذیرنده به خصوص در صنعت پرداخت دارد.

اخذ نمایندگی فروش و خدمات محصولات   PAX

رئیس هئیت مدیره پارت ارتباط آوا در رابطه با همکاری با دیگر شرکت‌ها گفت: این شرکت به عنوان نمایندگی انحصاری برند مورفان در ایران سعی کرده عملکرد صادقانه و درستی را با همکاران، PSP و پذیرندگان داشته باشد و به عنوان نماینده فروش و خدمات محصولات  PAX ، قرار است از سال جدید تولید این محصولات را نیز شروع کنیم.

گفتنی است شرکت PAX یکی از بازیگران تراز اول جهانی در ارائه محصولات سخت افزاری در صنعت پرداخت است که از سال‌ها پیش در بازار ایران هم حضور پررنگی داشته است.

در همین رابطه پارت ارتباط با رعایت الزامات سخت افزاری، دریافت مجوزها و استارنداردهای لازمISO  و پروانه بهره‌برداری، نمایندگی شرکت PAX را دریافت کرده است.

کارخانه تولید پارت ارتباط ارتباط آوا

کریمی با اشاره به ظرفیت تولید دستگاه های کارتخوان در مجموعه پارت ارتباط گفت: کارخانه ما در شهرک صنعتی پیام در فضایی به وسعت ۱۰۰۰ متر با ۴۵ نیرو مشغول به فعالیت است و ظرفیت تولیدمان حدودا بالای ۳۰۰ هزار دستگاه در سال است.

چشم انداز پارت ارتباط برای سال آینده

کریمی در پایان توسعه خدمات پس از فروش را از برنامه‌های اصلی شرکت پارت ارتباط عنوان کرد و گفت: چشم انداز ما برای سال آینده افتتاح نمایندگی در تمام استان‌ها و توسعه خدمات پس از فروش است و در همین رابطه زیرساخت‌های لازم جهت خدمات پس از فروش و گارانتی را ایجاد کرده‌ایم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.