نرم افزار تولید رمز یکبار مصرف اینترنت بانک سینا

سرویس اینترنت بانک یکی از پرکاربردترین سرویس هایی می باشد که مشتریان بانک می توانند امور بانکی خود از قبیل انواع انتقال وجه، پرداخت قبض، دریافت صورتحساب، خرید شارژ و .... را از طریق آن انجام دهند.

عصر بانک؛بهره‌گیری از رمزهای یک‌بارمصرف در تراکنش‌های بانکی می‌تواند میزان جرائم مالی سایبری را کاهش و از سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی جلوگیری کند. ازاین‌رو بانک‌ها باید قابلیت بهره‌گیری از رمز یک‌بارمصرف را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

 

در این راستا ارائه رمز دوم یکبار مصرف با هدف کاهش‌جرایم مالی از اول آذرماه در شبکه بانکی عملیاتی و از خردادماه سال 98 الزام آور شده همچنین ارائه رمز دوم ایستا متوقف می‌شود.

مهم‌ترین مزیت استفاده از OTP این است، که برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی را از طریق سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی بخصوص رمز دوم که آگاهی و واردکردن آن در هر پرداخت اینترنتی الزام‌آور است را غیرممکن می‌کند. بدین معنا که اگر مجرم سایبری به رمز عبور یک‌بارمصرف و اطلاعات کارت‌بانکی افراد از هر طریقی دسترسی پیدا کند با توجه به این‌که رمز باطل‌شده، دیگر نمی‌تواند با این اطلاعات به‌حساب بانکی افراد دسترسی و از آن برداشت کند.

 

با توجه به در دسترس بودن کلیه اطلاعات حساب مشتریان پس از ورود به اینترنت بانک حفظ امنیت رمز ورود به اینترنت بانک از مهمترین ارکان استفاده از این سرویس می باشد.  در همین راستا بانک سینا اقدام به ارائه برنامک رمزساز برای گوشی های دارای سیستم عامل اندورید و ios نموده است. مشتریان می توانند با دانلود این نرم افزار و فعالسازی آن مطابق با راهنمای فعالسازی، هربار برای ورود به اینترنت بانک رمز یکبار مصرف از نرم افزار مربوطه دریافت نموده و پس از ورود با رمز دریافت شده، از سرویس های اینترنت بانک استفاده نمایند.

جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک نمایید.

نرم افزار اندرویدی تولید رمز یکبار مصرف اینترنت بانک را از اینجا دانلود کنید

 

نگارش ios نرم افزار تولید رمز یکبار مصرف اینترنت بانک را از اینجا دانلود کنید

 

توجه فرمایید: پس از نصب نسخه ios ، از مسیر setting -> General -> Device Management گزینه Innovation and Development Sdn Bhd را Trust نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.