محمدعلی بخشی‌زاده مدیرعامل شرکت امیدبوم سپه شد

محمدعلی بخشی‌زاده با حکم مدیرعامل بانک سپه به عنوان مدیرعامل شرکت امیدبوم سپه منصوب شد.

بخشی‌زاده از بهمن ماه ۱۳۹۹ قائم مقامی هلدینگ فناوری بانک صادرات را برعهده داشت. فعالیت او در این هلدینگ در راستای توسعه تحول دیجیتال بود و باعث شد گفتمان تحول دیجیتال در این بانک شکل بگیرد.

بخشی‌زاده همچنین معاونت فناوری اطلاعات بانک دی را در کارنامه خود دارد. بخشی‌زاده بزرگ‌ترین چالش توسعه بانک‌های بزرگ و دولتی را ساختار بوروکراسی آنها می‌داند و معتقد است فرایندی که برای انعقاد یک قرارداد و رسیدن آن به مرحله نهایی طی می‌شود، بسیار پیچیده و طولانی است. او این امر را بزرگ‌ترین چالش این حوزه می‌داند.

امیدبوم یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ هلدینگ فناوری اطلاعات بانک سپه است که در ساختار جدید بانک و بعد از پروژه ادغام، قرار شد در حوزه‌های کسب‌وکاری جدید و فناورانه بانک فعالیت کند. راه‌اندازی کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو،‌ ارائه خدمات اعتباری، راه‌اندازی نئوبانک سپه و… از جمله اقدامات و مأموریت‌های این شرکت برای حرکت بانک سپه به سمت مباحث نوآوری است.

ایجاد باشگاه مشتریان جدید بانک سپه، مدیریت کارخانه نوآوری، SCF، بوم نوآوری باز، لندتک از جمله مأموریت‌های امیدبوم به شمار می‌رود. اخیرا نیز شرکت امیدبوم، محصول امید بانک را راه‌اندازی کرده که آن را می‌توان بانک دیجیتال بانک سپه نامید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.