موزه “آینده” در دوبی میزبان برترین تکنولوژی‌های آینده

به نظر می‌رسد که نهاد گسترش اهداف و برنامه‌های آتی دوبی (DFF) قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به ساخت و احداث موزه آینده در دوبی اقدام کند تا علم و تکنولوژی‌های بکاررفته در سالهای آتی را برای عموم مردم به تصویر بکشد.

عصر بانک؛به گزارش ایسنا، دوبی که در سالهای اخیر تلاش بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یکی از شهرهای پیشرفته در جهان کرده تا بتواند میزبان جدیدترین و به‌روزترین فناوری و مراکز تفریحی، رفاهی و تجاری باشد و سالانه میلیون‌ها گردشگر را به سمت و سوی خود جذب کند و میلیاردها دلار از این طریق درآمد کسب کند.

 
حالا به تازگی محمد عبدالله القرقاوی، کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی نهاد گسترش اهداف و برنامه‌های آتی دوبی (DFF)  در گفت‌وگویی با گزارشگران اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک موزه جدیدی تحت عنوان موزه آینده در دوبی افتتاح و راه اندازی خواهد شد که قرار است تمامی علوم و فناوری های جدیدی که در آینده از آن استفاده می شود،  به صورت ملموس برای عموم شهروندان، مردم و گردشگران قابل مشاهده باشد و جدیدترین و شگفت انگیزترین تکنولوژی ها را نیز برای آنها به تصویر بکشد.
 
 
بر اساس گزارش trade Arabia، وی در ادامه سخنانش می‌گوید: این موزه می‌تواند بهترین تجربه ممکن را برای دانشمندان، طراحان، مهندسان، کارشناسان، مخترعان و افراد با ذهن خلاق به ارمغان بیاورد.
 
 
موزه آینده در صورت افتتاح و راه‌اندازی نخستین موزه این چنینی در جهان به شمار می رود که میزبان تکنولوژی‌های برتر و شگفت انگیز در جهان است و شهروندان قادر خواهند بود با پرداخت ورودی موزه، از تمامی امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.