طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی از دستور کار خارج نشده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم بررسی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی گفت: طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی حذف نشده و در حال پیگیری است.

عصر بانک؛به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس گفت: درخواست تحقیق و تفحص از بانک مرکزی که توسط نمایندگان تحویل هیات رئیسه مجلس داده شده بود، خوشبختانه توسط هیات رئیسه به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد و علیرغم اینکه باید طی 2 هفته کمیسیون مربوطه بررسی‌ها را صورت می‌داد، بعد از 8 ماه در کمیسیون مصوب شد و بارها در دستور کار روز مجلس قرار گرفت، ولی در دستور کار هفته گذشته و هفته جاری مجلس از دستور کار حذف شده و علت آن مشخص نیست.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه سوءمدیریت‌ها در نظام بانکی و موسسات غیردولتی خسارات فراوانی را به کشور وارد کرده است که این امر نیاز به تحقیق و تفحص جدی از مدیریت و فعالیت های بانک مرکزی دارد، بنابراین لازم است که در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

 

علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی حذف نشده و این موضوع پیگیری خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.