همه چیز درباره اپلیکیشن پرداخت 724 (+ دانلود )

اپلیکیشن جدید 724 با حدود یک میلیون دانلود در مارکت‌های مختلف، از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پرداخت در ایران است که با رابط کاربری ساده و سرعت بالای خود توانسته است محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کند.

عصر بانک؛724 محصولی از شرکت پرداخت الکترونیک سامان است که اولین بار در سال 1389 به بازار ارائه شد. در ابتدا، فقط دارندگان سیم‌کارت‌های ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #724* و ثبت نام در سایت می‌توانستند از خدمات آن مثل خرید شارژ، پرداخت قبض، دریافت موجودی و… استفاده کنند. سال 91 بود که این کد دستوری USSD برای مشترکین همراه اول هم فعال شد. با رشد امکان دسترسی به اینترنت همراه و ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند، نخستین نسخه اپلیکیشن 724 ویژه گوشی‌های اندرویدی در پاییز سال 1393 و با نام «سه‌سوت» ارائه شد. این اپلیکیشن سال بعد با تغییرات عمده آپدیت جدیدی دریافت کرد و همزمان نسخه iOS «سه‌سوت» هم وارد بازار شد. اما به‌روز‌رسانی چشمگیر این اپلیکیشن، به تابستان سال 96 برمی‌گردد. جایی که با رفع اشکالات قبلی و باتوجه به برقراری امکان کارت به کارت شتابی، اپلیکیشن جدیدی با نام تجاری «724» با تغییرات عمده وارد بازار شد و پرونده اپلیکیشن قدیمی و دوست داشتنی «سه‌سوت» برای همیشه بسته شد.

 

اپلیکیشن جدید 724 چه امکاناتی دارد؟

 

کارت به کارت

 

در اپلیکیشن 724 امکان کارت به کارت از مبدا بانک‌های ملی، ملت، رفاه، تجارت، کشاورزی، پارسیان، سامان، پاسارگاد، اقتصادنوین، آینده، انصار، شهر، رسالت، سینا، دی، قوامین، سرمایه، ایران زمین، پست بانک، صنعت و معدن، حکمت ایرانیان و خاورمیانه به تمامی کارت‌های شتابی وجود دارد. در حال مذاکره و پیاده‌سازی این امکان از مبدا سایر بانک‌ها هستیم که به تدریج به اپلیکیشن اضافه خواهد شد. شما می‌توانید رسید تراکنش کارت به کارت خود را از بخش گزارش‌های اپلیکیشن با دیگران به اشتراک بگذارید تا از صحت واریز وجه توسط شما مطمئن شوند.

 

بیمه

آرامش بعد از طوفان را با بیمه تجربه می‌کنید. خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه‌ها امکانی است که این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده. در اپلیکیشن 724 به راحتی می‌توانید بیمه مسافرتی، بیمه ساختمان و بیمه حوادث انفرادی را از طریق بیمه سامان تهیه کنید و هزینه بیمه نامه را آنلاین پرداخت کنید.

 

کیف پول

با هر تراکنش علاوه بر امتیازی که کسب می‌کنید معادل آن امتیاز به تومان، به موجودی کیف پول شما هم اضافه می‌شود. با بالارفتن موجودی کیف پول‌تان می‌توانید از آن به جای کارت بانکی در اپلیکیشن استفاده کنید. مثلا اگر موجودی کیف پول شما به 1000 تومان برسد می‌توانید با آن یک شارژ 1000 تومانی بدون پرداخت هزینه، تهیه کنید.

 

احسان

برای پرداخت نذورات و کار خیر چه راهی بهتر از 724؟ منوی احسان همیشه در دسترس است و هر وقت نیت خیری داشته باشید بلافاصله می‌توانید به انواع موسسات خیریه به صورت آنلاین مبلغ موردنظرتان را اهدا کنید. مبلغش مهم نیست، مهم نیت شماست!

گزارش‌گیری

هر تراکنشی که در 724 انجام بدهید، گزارش دقیق مشخصات آن برای همیشه در قسمت گزارش‌گیری باقی می‌ماند. به این ترتیب می‌توانید به لیست تراکنش‌های گذشته‌تان همیشه دسترسی داشته باشید یا آن را برای دیگران از طریق پیامک یا شبکه‌های پیام رسان ارسال کنید. گزارش‌ها با حذف اپلیکیشن، خروج از حساب کاربری و… از بین نخواهند رفت.

دوست به دوست

در قسمت دوست به دوست می‌توانید لینک مخصوص خودتان را برای نصب اپلیکیشن دریافت کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر کسی از طریق لینک شما اپلیکیشن را نصب کند، با اولین تراکنش هم شما و هم فرد دعوت شده 724 تومان اعتبار کیف پول جایزه می‌گیرید. امتیاز و موجودی کیف پول شما با تراکنش‌های بعدی فرد دعوت شده هم افزایش خواهد یافت.

خرید شارژ

خرید شارژ هیچ‌وقت به این سادگی و سرعت نبوده. با استفاده از منوی خرید شارژ می‌توانید برای سیم کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ مستقیم تهیه کنید. فقط کافی است تا شماره اعتباری موردنظرتان را وارد کنید و مبلغ شارژ را تعیین کنید تا وارد مرحله پرداخت شوید. اگر شماره موردنظر را در دفترچه تلفن همراه‌تان ذخیره دارید، می‌توانید به راحتی مخاطب موردنظر را انتخاب کنید. اگر موجودی کیف پول شما کافی باشد، می‌توانید خرید شارژ را با استفاده از موجودی کیف پول‌تان انجام دهید و شارژ رایگان دریافت کنید!

 

استعلام و پرداخت بدهی موبایل

اگر سیم کارت همراه اول دائمی دارید در منوی بدهی موبایل می‌توانید هرلحظه آخرین قبض میان‌دوره یا پایان‌دوره سیم‌کارت‌تان را مشاهده و پرداخت کنید. احتیاجی به وارد کردن شماره خودتان نیست! ما شماره شما را حفظیم!

 

خرید بسته‌های اینترنت همراه

با استفاده از اپلیکیشن 724 می‌توانید به سادگی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، همراه اول و رایتل را در حجم و زمان‌های مختلف مشاهده و فعال کنید. هم برای خودتان، هم برای دیگران!

 

پرداخت قبض

فقط با یک اسکن ساده از دست قبض‌های عقب افتاده برای همیشه راحت شوید. فقط کافی است وارد منوی قبض شوید و دوربین را رو به بارکد مندرج روی قبض بگیرید و گزینه بررسی درخواست را انتخاب کنید تا شناسه قبض، شناسه پرداخت و نوع و مبلغ قبض را ببینید و سپس به راحتی مبلغ قبض را پرداخت کنید.

 

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
http://www.724.ir/Download/Download

5 نظرات
  1. مهدی می گوید

    لطفا گردونه هم بگید

  2. اکبرعباسی می گوید

    من پول گذاشتم الا شارج می خوام

  3. ناشناس می گوید

    سلام برای پاک کردن تراکنش کجا باید برم

  4. Ali می گوید

    برای پاک کردن شناسه قبض کجا باید بریم

    1. سید حسین اسلامی علی ابادی می گوید

      سلام مبلغ سه میلیون کیف پول راشارژکرده ام نمی تونم نقدش کنم تمام مراحل ثبت رابا شبا کد ملی انجام دادم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.