فروش اوراق گواهی سپرده الکترونیکی 18 درصدی در شعب بانک صادرات ایران

اوراق گواهی سپرده الکترونیکی در شعب بانک صادرات ایران از روز دوشنبه 16 مهر 97 با نرخ سود 18 درصدی یکساله، با نام، غیر قابل انتقال به غیر، و شرایط باز خرید قبل از سررسید با نرخ 10 درصد عرضه می شود

عصر بانک؛اوراق گواهی سپرده الکترونیکی که از طریق سیستم اوراق مشارکت سپهر عرضه می شود براساس مقررات شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی به متقاضیان سرمایه گذاری در اوراق مشارکت در سراسر کشور ارائه خواهد شد.

 

شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور  از روز دوشنبه 16 مهر 97 در حال فروش اوراق گواهی سپرده الکترونیکی یکساله با نرخ سود علی الحساب 18 درصد سالانه به هموطنان است. این اوراق براساس مجوز بانک مرکزی و باهدف تامین منابع بانک ها و استفاده از آن در طرح های مختلف عمرانی منتشر می شود و اصل و فرع آن توسط بانک صادرات ایران تضمین می شود. 

ویژگی های این اوراق با سررسید یکساله، با نام، غیر قابل انتقال به غیر و قابل باز خرید قبل از سررسید با نرخ 10 درصد از تاریخ انتشار است.

سود علی‌الحساب اوراق مذکور ماهانه پرداخت می‌شود.

سود 18 درصدی این اوراق، فرصت مناسبی برای هموطنان است تا از این امکان ویژه سرمایه گذاری استفاده کنند.

برخی کارشناسان معتقدند که در شرایط کنونی که نرخ طلا و ارز با نوسان همراه است و همچنین نرخ سود بانکی سپرده بلندمدت 15 درصد اعلام شده، اوراق گواهی سپرده الکترونیکی بانک صادرات ایران، با جذابیت سود و همچنین سود تضمین شده و بدون ریسک همراه است  و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری مردم است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.