نخستین دوره هشتمین باشگاه مشتریان بانک آینده

قرعه‌کشی نخستین دوره هشتمین باشگاه مشتریان بانک آینده، برگزار شد.

عصر بانک؛در مراسم قرعه‌کشی مرحله نخست این دوره که با حضور نمایندگان معاونت بازاریابی و امور شعب، معاونت بانکداری الکترونیکی، مدیریت امور کنترل داخلی و بازرسی، مدیریت امور روابط عمومی و اطلاع‎رسانی، اداره بازارافزایی و باشگاه مشتریان، در روز یکشنبه، چهارم مردادماه سال 1397، انجام شد؛ برندگان خوش شانس چهار جایزه 500 (پانصد) میلیون ریالی این مرحله، مشخص شدند.

 

سیدعلی چاووشی مشتری شعبه تهران – دو راهی یوسف آباد (255)، آیت حسینی مشتری شعبه تهران – میرداماد (228)، عزیزاله علیزاده مشتری شعبه تبریز – چهارراه آبرسان (2012) و حسین کشاورز مشتری شعبه شیراز – خیابان ملاصدرا (5218)، چهار برنده خوش شانس جایزه 500 (پانصد) میلیون ریالی بودند.

شایان ذکر است؛ هشتمین دوره باشگاه مشتریان از 10 خردادماه 1397 آغاز و تا پایان شهریورماه سالجاری، ادامه دارد.

تمرکز این دوره از باشگاه مشتریان، بر حسابهای پسانداز قرضالحسنه، جاری و کیمیا در بانک آینده بود که میزان سپرده و مانده آنان، امتیازآور هستند.

 

موجودی سپرده‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه و جاری و همچنین، استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده، در این مرحله از هشتمین باشگاه مشتریان، حائز اهمیت و دارای امتیازآوری بیشتری بوده است.

قابل یادآوری است؛ حداقل امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی، 4500 امتیاز بود که تا پایان مردادماه سالجاری، تعداد 70هزار نفر از باشگاه مشتریان، با کسب حداقل امتیاز، در این دوره، در قرعه‌کشی، شرکت داده شدند. 

گفتنی است؛ 15 (پانزده) میلیارد ریال جوایز ارزنده برای این دوره از باشگاه مشتریان در نظر گرفته شده است و مشتریان عزیز میتوانند؛ تا پایان شهریورماه امسال، با افتتاح و افزایش موجودی سپرده پس‌انداز قرض‌الحسنه، با دوبرابر شدن امتیاز خود در باشگاه، شانس برنده شدن خود را در این دوره، افزایش دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.