آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت های به پرداخت ملت و یاس ارغوانی انجام شد

روز شنبه مورخ 27 تیرماه آیین تکریم محمد علی ترابیان مدیرعامل سابق شرکت به پرداخت ملت و رستم شاه گشتاسبی مدیرعامل سابق شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و معارفه شهریار خلیلی و محمد رضا نمازی به عنوان مدیران عامل جدید این شرکت ها برگزار گردید.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت،در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و گروه بهسازان هوشمند فردا برگزار شد؛ دکتر حکیم جوادی مدیرعامل هلدینگ فناوران هوشمند بهسازان فردا ضمن تقدیر از عملکرد ترابیان و گشتاسبی، برای مهندس خلیلی و مهندس نمازی در سمت های جدید آرزوی موفقیت نمود.

 

مرتضی نجف معاون فناوری اطلاعات بانک ملت نیز در این مراسم، گفت در شرایط کنونی پیش رو امکان تفکیک میان کسب و کار و حوزه IT وجود ندارد و طرح های شرکت های IT بانک نیز با سیاستها و تدابیر بانکی هم راستا است.

در ادامه این مراسم نیز ترابیان اعلام کرد: مدیریت شرکت به پرداخت یک امانت بوده و از کمک و همراهی همه مدیران و همکاران در مجموعه بانک ملت و شرکت های وابسته ، مدیران ارشد و میانی بانک کمال تشکر داشته و حضور شهریار خلیلی را به عنوان یک مدیر جوان و  بسیار متخصص و پویا درشرکت به پرداخت ملت بسیار ارزنده است .

همچنین در ادامه مراسم خلیلی عنوان کرد: به پرداخت ملت سالهاست رهبر و شرکت اول صنعت پرداخت بوده و تلاش دارم تا این جایگاه استمرار پیدا کرده و شاهد اعتلای مجموعه مذکور با کمک تمامی مدیران و کارشناسان باشیم.

خلیلی یادآور شد: رمز موفقیت هر مجموعه ای، همدلی است که هرجا این مهم باشد؛ اهداف تبیین شده به ثمر خواهد نشست.

 

رستم شاه گشتاسبی نیز در سخنانی گفت: این شرکت میان شرکت های بانک ملت در رده اول قرار داشته و حجم زیادی از پذیرنده ها را دارد. وی با مد نظر قرار دادن قابلیت های مدیر عامل جدید شرکت یاس ارغوانی اعلام کرد: آقای نمازی علاوه بر مدیریت به ادبیات بانکداری نیز اشراف خاص داشته و می تواند اهداف شرکت را در قالب بازار و تجاری سازی هدایت کند.

همچنین در ادامه نمازی مدیرعامل شرکت یاس ارغوانی ضمن تقدیر از عملکرد شاه گشتاسبی گفت: طی دوران خدمتم  درباره قانون تجارت آموخته های زیادی را به دست آوردم که تلاش می کنم آنها را در مسئولیت تازه ام به کار ببرم.

نمازی با مد نظر قرار دادن جایگاه این شرکت در صنعت مربوطه اعلام کرد: یاس ارغوانی  بزرگترین شرکت IT در گروه هلدینگ بهسازان ملت به شمار می رود و از آنجایی که اهداف سایر شرکت ها به عملکرد شرکت یاس ارغوانی گره خورده است، باید برای رشد و پیشرفت همدلی و همکاری کنیم.

درپایان این آیین به پاس قدردانی از خدمات و تلاش های مهندس ترابیان و مهندس شاه گشتاسبی در دوران مدیریت خود لوح های تقدیری از طرف مدیران و پرسنل شرکت ها و گروه بهسازان هوشمند فردا به آنها  اهداء گردید و شهریار خلیلی و علی نمازی نیز احکام انتصاب خود را از مدیران ارشد مجموعه هلدینگ بهسازان هوشمند فردا و بانک ملت دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.