افزایش سوددهی بازار سرمایه با سیاست‌های جدید ارزی

تحلیل گر بازار سرمایه گفت: باتوجه به سیاست‌های جدید ارزی به نظر می‌رسد این امر می‌تواند به سود بازار بورس کمک کند.

عصر بانک؛درباره وضعیت بازارسهام درمیان مدت و کوتاه مدت اظهار کرد: وضعیت بازار سهام درمیان مدت و کوتاه مدت کاملا صعودی است. باتوجه به سیاست‌های جدید ارزی به نظر می‌رسد این امر می‌تواند به سود بازار کمک کند.

 

به گفته طحانی، وضعیت بازار طی هفته جاری مثبت، ارزیابی می‌شود.

 

این تحلیل گر بازار سرمایه با اشاره به نقدینگی سرگردان موجود در جامعه گفت: این نقدینگی سرگردان به بهانه‌های مختلف به دنبال فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری هستند.

 

این کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به سرعت رشد بازار سرمایه منطقی‌تر است که بزودی شاهد استراحت کوتاه مدت و مقطعی شاخص باشیم، تا بازار بر اساس اطلاعات جدید و پیامد‌های تصمیمات تیم اقتصادی جدید دولت، خود را برای تداوم روند و یا اصلاح قیمت‌ها آماده سازد.

 

طحانی  اضافه کرد: البته این اصلاح در صورت انتشار اخبار مثبت اقتصادی و سیاسی  موقت خواهد بود و فرصتی را برای رونق دوباره بازار فراهم می‌کند.

 

این تحلیل گر بازار سرمایه در پایان گفت:شاخص بورس در هفته گذشته دور جدیدی از رکوردشکنی را آغاز کرد بطوری که عبور از مرز کانال 123 هزار واحدی  رقم خورد.برخی تحولات اقتصادی و سیاسی در روز‌های اخیر در عرصه داخلی و بین المللی رخ داده که امیدواری‌ها نسبت به تثبیت و بهبود شرایط اقتصادی را افزایش داده است.

 

/باشگاه خبرنگاران جوان 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.